رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه بهمن ۱۴ ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سانسور علیه سانسور

رسانه‌های مسیحی خود استاد سانسور هستند. مصداق بارز آن سانسور و قطع تماس مخاطبینی است که قصد انتقاد از این شبکه ها را داشته و مخالف مجری یا کارشناس برنامه سخن می‌گویند.

شبکه مسیحی محبت در برنامه ای با موضوع سانسور مدعی شد که در ایران و رسانه‌های آن سانسور بسیار زیاد است و این موضوع در بخش‌های مختلف جامعه دیده می‌شود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت مجریان برنامه پژواک با طرح این ادعا کوشیدند تا ثابت کنند سانسور خبری در ایران موج‌ می زند و باردیگر به یک فرافکنی گسترده دست زند.

این در حالی است که رسانه‌های مسیحی خود استاد سانسور هستند. مصداق بارز آن سانسور و قطع تماس مخاطبینی است که قصد انتقاد از این شبکه ها را داشته و مخالف مجری یا کارشناس برنامه سخن می گویند.

به عبارتی مجریان این شبکه ها، مطلقا تحمل شنیدن نظر مخالف را ندارند و در میان تماس های تلفنی ساختگی این شبکه ها، اگر تماس گیرنده ای واقعی از عملکرد و یا اعتقادات آنها انتقادی به عمل آورد، به بهانه های مختلف ارتباط تلفنی با وی را قطع می کنند .

از این دست رفتارها بارها و بارها در این دست شبکه ها دیده شده و نمونه‌های زیادی بر این رفتار ضد رسانه‌ای معمول در شبکه های ماهوارهای از جمله مسیحی، وجود دارد مانند قطع کردن تماس بیننده‌ای که قصد مناظره با رسول حیدری را داشت.

در یکی از برنامه های پخش شده از شبکه مسیحی نجات، خانمی که با رضا صفا تماس گرفته بود، برخورد وی و دست اندرکاران شبکه را بسیار توهین آمیز و خارج از ادب توصیف کرد و درحالی که از برنامه و شبکه انتقاد داشت صفا و همکارانش با دستپاچگی تماس وی را قطع کردند.

 بر اساس این گزارش از دیگر وجوه سانسور خبری در شبکه های مسیحی موضوع اعمال خشونت علیه زنان و وضعیت سیاه آنان در جوامع اروپایی و آمریکایی است.

+ ویدئو: اروپا جهنمی برای زنان

بررسی اخبار و برنامه های این شبکه ها نشان می‌دهد آن‌ها هیچ گاه به خشونت علیه زنان در اروپا و آمریکا نمی‌پردازند و آنچه مورد توجه آن‌ها است تنها وقوع خشونت خانگی و یا خشونت علیه زنان در ایران است.

اگر چه این شبکه ها با سانسور اخبار مرتبط با این موضوع سعی در پنهان نگه داشتن آن و سرپوش گذاشتن بر حقایق را دارند اما اماری که آنها از ابراز آن فراری هستند، گویای همه چیز است و این تلاش آنها را بی نتیجه می‌کند.

با توجه به آمار دانشگاه جورج میسون از هر سه زن آمریکایی یک زن در طول زندگی خود مورد آزار جنسی قرار گرفته است. بر طبق این آمار ۱۹.۳ درصد زنان در طول زندگی خود حداقل یک بار مورد تجاوز قرار می‌گیرند. علاوه بر این حدود ۴۳.۹ درصد از زنان آمریکایی در زندگی خود مورد خشونت جنسی قرار می‌گیرند.

از هر ۴ زن در سوئد یک زن مورد تجاوز قرار می‌گیرد که آماری بسیار دردناک به نظر می‌رسد.

بر طبق آماری که در گزارش بررسی اجمالی تخلفات جنسی در انگلیس و ولز توسط وزارت دادگستری منتشر شد حدود ۸۵۰۰۰ تجاوز جنسی صورت گرفته بود که ۷۳۰۰۰ تجاوز به زنان و دختران و ۱۲ هزار تجاوز به مردان شده بود.

آمارها نشان می‌دهد که از هر ۵ زن انگلیسی یک زن خشونت جنسی را قبل از ۱۶ سالگی تجربه کرده است. خبر دیگر آنکه به نوشته مطبوعات انگلیسی تنها بخش کمی از تعرض جنسی در دانشگاه‌های انگلیس فاش می‌شود و آمار اعلام شده، واقعی نیست.

موسسه مبارزه با خشونت ضد زنان در انگلیس اعلام کرد: ۴۶۳ مورد تعرض جنسی ضد دختران در دوسال گذشته در دانشگاه‌های انگلیس ثبت شده است که نشان دهنده روزانه یک تعرض جنسی در مدت سال تحصیلی در دانشگاه‌هایی این کشور است. یک سوم دختران دانشجو در انگلیس نیز گفته‌اند: شب‌ها از تردد در دانشگاه هراس دارند. نکته قابل توجه آنکه گروهی از نیروهای پلیس انگلیس از قدرت خود برای تجاوز به قربانیان جرایم، افسران جز، و کارکنان زن شاغل در ادارات پلیس استفاده می‌کنند.

همچنین طبق گزارش دادگستری نیوزیلند در هر ۲ ساعت یک نفر مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد. طبق آمار افزایش تجاوز در کشور کانادا بسیار شدید بوده است به گونه‌ای که بر طبق گزارش خبرنگاران ۴۶۰ هزار تجاوز در سال در کشور کانادا صورت می‌گیرد.

گفتنی است وقوع این حجم از خشونت علیه زنان در جوامعی که عمدتا مسیحی پروتستان بوده و داعیه محبت دارند نشان از عدم کارایی پروتستانتیزم در حفظ و حراست از اولین حقوق هر انسان یعنی امنیت دارد.

مطالعه بیشتر در این زمینه:

+فرار مجری شبکه مسیحی از مناظره با یک مسلمان

کانال آپارات رهپویان هدایت:

http://www.aparat.com/rahpoyanhedayat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی