رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه بهمن ۲۴ ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

کلاهبرداران حرفه‌ای در شبکه سون

یکی از کسانی که در شبکه سون فعالیت دارد پیش از این در ایران کلاه برداری کرده  و به شکلی غیر  قانونی از کشور متواری شده بود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این فرد که سیامک نام دارد پس از کلاه برداری از چندین نفر در شیراز به ترکیه فرار کرد و در انجا با اقداماتی سعی در اخذ پناهندگی داشت

اقدامات او در این خصوص بی‌نتیجه مانده و پس از ورود به کشور ترکیه به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی توسط پلیس این کشور دستگیر و به ایران بازگردانده شد.

وی به اعتراف خودش پیش از این در دام اعتیاد گرفتار شده و مدت‌ها در مکان‌های معلوم الحال به سر برده و در این خانه ها انواع فساد را انجام داده است.

سیامک پس از آنکه مدتی در ایران بود بار دیگر به شکل غیر قانونی از کشور گریخته و این بار با اقداماتی شبیه خودزنی سعی در اخذ پناهندگی داشت که در این اقدام نیز با شکست مواجه شد.

وی پس از سال‌ها سرگردانی در ترکیه سرانجام با پیوستن به مسیحیت تبشیری راه فراری برای خود ایجاد کرده و توانست از ترکیه خارج شود.

این فرد پس از آنکه نتوانست در میان شبکه های دیگر مسیحی جایی برای خود پیدا کند با تاسیس شبکه سون توسط هرمز شریعت پناهی به این شبکه پیوست و تا چندی پیش در این شبکه فعالیت داشت اما به واسطه اختلاف با هرمز شریعت پناهی از شبکه اخراج شد.

بر اساس این گزارش نگاهی به سابقه سایر مجریان و  فعالین شبکه سون نشان می دهد که آنها نیز از چنین سوابقی برخوردار هستند. چنان که کامیل نوایی اخراجی شبکه محبت، آن گونه که خودش می گوید شغل اصلی اش معماری و ساخت و ساز ساختمان است.

وی بیشتر وقت خود را صرف ساخت و ساز می کند و هر از گاهی اگر فرصتی به دست آورد به کلیسا هم سری می زند و به دنبال این است که با حضور در این شبکه ماهواره ای، خوش خدمتی خود به اردوگاه صلیبی را نشان دهد.

عدم تناسب بین دو شغل او یعنی ترویج مسیحیت صهیونیستی و معماری، باعث شده است که از لحاظ سواد الهیاتی در سطح بسیار پایین بوده و سؤالات ساده را هم با جواب های سطحی و نامربوط جواب بدهد.

او که پیش از این با شبکه محبت هم همکاری داشت به خاطر همین موضوع یعنی نداشتن سواد لازم بعد از گذشت مدت کوتاهی از شروع فعالیت از این شبکه اخراج شد.

اخراجش از تلویزیون محبت باعث شد کامیل نوایی تا مدتی افسرده شده و به مشروبات الکلی و مواد مخدر و قرص های روان گردان روی آورد و به همین دلیل مدتی در بیمارستان بستری شد.

گفتنی است این دو تنها نمونه‌ای کوچک از افراد شاغل در شبکه های مسیحی فارسی زبان محسوب می‌شوند که با عوام فریبی از خود چهره‌ای دیگر ساخته‌اند اما نگاهی به پشت پرده زندگی آنها نشان می‌دهد این چهره کاملا مخدوش است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی