رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

علی رغم اسلام هراسی گسترده  که توسط رسانه های غربی و صهیونیستی صورت گرفته، پس از آزاد سازی شهر حلب توسط نیروهای مقاومت و ارتش سوریه مسیحیان این شهر با امنیت کامل مراسم عید پاک خود را برگزار نمودند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: مسئله این است که ماهیت اسلام حقیقی و جریان مقاومت اسلامی، دفاع از انسانیت فارغ از تفاوت های نژادی و مذهبی است. از این رو مشاهده می‌شود که در کشور عراق رزمندگان بسیج مردمی برای دفاع از اقلیت‌های آشوری و ایزدی جان خود را به خطر می اندازند و از سویی دیگر شاهد حضور مبارزین مسیحی در بین صفوف بسیج مردمی هستیم.

در سوریه هم اوضاع به همین منوال است. تا قبل از قدرت گرفتن گروههای تروریستی و افراطی؛ اقلیت‌های مذهبی آزادی زیادی در انجام اعمال عبادی خود داشتند و در کنار برادران مسلمان خود در آرامش و دوستی زندگی می کردند. اما پس از حمایت‌های گسترده دولت‌های غربی و تسلط  گروه‌های تروریستی بر مناطقی از سوریه شاهد انجام جنایات بیشماری علیه مسلمانان و دیگر اقلیت های مذهبی سوریه بودیم.

جریان استکبار جهانی از یکسو با حمایت‌های گسترده از گروه‌های تروریستی و کشورهای حامیان آن، موجب افزایش قدرت این قبیل گروه‌ها می‌شوند و از سویی دیگر با انعکاس گسترده جنایات آنها موجی از اسلام هراسی را در جهان ایجاد می‌کنند.

در این میان جریان مسیحیت صهیونیستی و رسانه های آن بیشترین بهره را از طریق مظلوم نمایی مسیحیان عراق و سوریه می‌برند، در حالی که در پس این جنایات، اربابان مسیحی و صهیونیست همین رسانه‌های تبشیری حضوری فعال دارند.

مسیحیت صهیونیستی

اعتراف رسانه تبشیری به آزادی مسیحیان در موصل

قسمت جالب ماجرا آن است که این رسانه‌ها نیز به رغم میل باطنی خود نتوانستند در برابر آزادی اقلیت‌های مذهبی که پس از آزاد سازی و تسلط نیروهای بسیج مردمی و جریان مقاومت اسلامی در شهرهای موصل و حلب ایجاد شده، سکوت کنند و مجبور به اذعان به امنیت و آزادی این اقلیت ها در رسانه‌هایشان شده‌اند.

گفتنی است این آزادی و امنیت در روز عید پاک موجب حضور پرشور و گسترده مسیحیان حلب و موصل در کلیساها شد، که تصاویر آن در ادامه قابل مشاهده است.


مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت

تصاویر جشن عید پاک در سوریه


جهت مشاهده مستند خاچیک های شکسته به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.aparat.com/v/8ehxG

 مشاهده ویدئوهای بیشتر در کانال آپارات رهپویان هدایت:

http://www.aparat.com/rahpoyanhedayat


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی