رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه ارديبهشت ۱۹ ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

کلیساهای فرقه پروتستان مامن شرکت های هرمی+ فایل صوتی

افشاگری‌های صورت گرفته در فضای مجازی پیرامون کلیساهای فارسی زبان تبشیری  نشان می‌دهد این کلیساها مکانی برای شرکت‌های هرمی بوده و بسیاری از اعضای این شرکت‌ها در آنها فعالیت داشتند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: کشیش سابق کلیسای منحله غیر قانونی جماعت ربانی در یک فایل صوتی اعتراف می‌کند اعضای کلیسا پس از پیوستن به این شرکت‌ها از کلیسا به عنوان مامنی برای فعالیت‌های غیرقانونی خود استفاده می‌کردند.

وی در این فایل صوتی اذعان می‌کند که برخی افراد داخل کلیسا اعم از عضو ساده و یا حتی مدیران و مسئولین با عضویت در شرکت‌های هرمی از دیگران تا چند میلیون پول گرفته و کلاه برداری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش مفاسد اقتصادی در کنار فسادهای اخلاقی و شخصیتی یکی از آسیب‌هایی است که در کلیساهای تبشیری متوجه اعضاست و  بسیاری از  فریب خوردگان این فرقه با آن دست به گریبانند.

مسیحیت صهیونیستی

تصویر مطلب منتشر شده کاربری که مورد سوء استفاده قرار گرفته است

با گشتی در فضای مجازی می‌توان موارد متعددی از افشاگری این قبیل افراد را پیدا کرد که در کلیسای های ساختمانی و به ویژه در کلیساهای  خانگی توسط شبان یا کشیش مورد سوء استفاده مالی قرار گرفتند.

به گفته این فریب خوردگان ضرر و زیان مالی گاه چنان هنگفت بوده که به هیچ وجه امکان جبران آن وجود نداشته و زندگی شخصی آنها را دچار مشکل  کرده و حتی به معرض فروپاشی رسانده است.

یکی از این افراد خانمی است که در کلیساهای خانگی از او کلاه برداری شده است، وی که خواست نامش فاش نشود در مطلبی نوشت: کسی که عیسی مسیح را با من آشنا کرد چک سه میلیونی(3000.000) یعنی حقوق چهار ماهم را، پیش قسط خرید ماشین، ازم دزدید و دیگه نه تلفنم را جواب می‌دهد و نه خبری ازش دارم.

وی در ادامه تصریح می‌کند: به علت احتیاط هم می‌گفت چون در خطر هستیم نه آدرس و نه هیچ چیز ازش ندارم باور کن 9 میلیون وام گرفتم تا ماشین بخرم.

گفتنی است سوء استفاده مالی از فریب خوردگان فرقه مسیحیت تبشیری تنها مختص به داخل کشور نبوده و بسیاری از آنها حتی در خارج کشور نیز با این مشکل مواجه شده اند.

چنان که فردی با انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی از کلاه برداری کلیسای فارسی زبانی در سوئد خبر داده و نوشت که در همین کلیساها زندگی و اموال خود را از دست داده است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی