رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه خرداد ۲۸ ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

جهل عامدانه یا گاف عجیب رسانه مسیحی

یکی از وب سایت های مسیحیت تبشیری به تازگی خبری را روی خروجی قرار داده که از خواندن آن مرغ پخته در دیگ به خنده می‌افتد.

به گزارش رهپویان هدایت: این وب سایت که سابقه ای دیرین در چنین گاف‌هایی دارد این‌بار با گذاشتن تصویری از ماکت کعبه مدعی شده که در قزوین مردم این ماکت را می پرستند.!!!

نویسنده این مطلب حتی ذره ای تعقل در نگارش این خبر به کار نبرده و متوجه نشده که این ماکت متعلق به کلاس‌هایی است که با هدف آموزش مناسک حج برای حجاج تشکیل می‌شود و صرفا جنبه آموزشی دارد.

وی در ادامه این ادعای خنده دار با هدف صید ماهی از آب گل آلود، نوشته که پس از حملات تروریستی تهران گروهی از شهروندان قزوینی برای اینکه پول خود را به جیب سعودی‌ها نریزند تصمیم گرفتند تا با ساختن ماکت کعبه، مراسم حج را در مسجد امام زمان این شهر انجام دهند و پول آن را صرف امور خیریه کنند.

این در حالی است که نویسنده خبر با مراجعه به اصل خبر می‌توانست متوجه گزافه گویی خود شده و بفهمد که تصاویر منتشر شده و اخبار منبعث از آن در واقع برای آموزش حجاج است و ادعاهای مطرح شده دروغ است.

مسیحیت تبشیری

تصویر خبر منتشر شده

دروغی که مدیر حج و زیارت قزوین دقایقی پس از انتشار این خبر در فضای مجازی به آن پرداخته و در گفتگو با خبرگزاری ایسنا ساخت کعبه نمادین برای اجرای جایگزین مراسم حج در این استان را قویا تکذیب کرد.

اما خبرنگار این وب سایت تبشیری یا از روی جهل عامدانه و یا به خاطر عدم آشنایی با فنون خبرنویسی و کار رسانه‌ای در اقدامی ناشیانه آن را منتشر کرده و تلاش کرده از فضای ایجاد شده پس از حملات تروریستی تهران به سود مسیحیت صهیونیستی بهره ببرد.

گفتنی است این نخستین بار نیست که وب سایت تبشیری مزبور چنین گاف هایی داده و پیش از این نیز در موارد بیشمار، بی سوادی گردانندگان این وب سایت به اهل فن ثابت شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی