رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

در مسیحیت صهیونیستی حتی اگر  مردی بخواهد زنش را بکشد او حق طلاق ندارد و باید اجازه این کار را بدهد. واقعا کدام عقل سلیمی پذیرای این مسئله است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: آرمان رشدی در ویدئویی که گزیده‌ای از آن را در انتهای خبر آمده؛ ضمن تعریف خاطره‌ای از کلیسای جماعت ربانی گفت: در کلیسای ما خانمی به کشیش کلیسا مراجعه کرد و گفت همسرم می‌خواهد مرا بکشد اجازه می‌دهید که از او جدا شوم؟

وی ادامه داد: کشیش کلیسا جواب داد خیر تو باید مطیع شوهرت باشی و زندگی کنی حق جدا شدن را نداری  حتی اگر بخواهد تو را بکشد حق نداری از او طلاق بگیری..؟؟!!

آرمان رشدی در ادامه افزود: عقل سلیم حکم می‌کند که وقتی یک زندگی غیر ممکن می‌شود باید راه حلی منطقی در پیش گرفت اما در کلیساها این منطق وجود ندارد.

وی در این خصوص توضیح داد: کشیش‌ها در این باره حتی کتاب مقدس را هم تحریف می‌کنند به گونه‌ای که کتاب مقدس آنها بخش‌هایی که درباره اجازه زن برای جدا شدن از همسرش است را ندارد و اجازه مطرح شدن این بخش‌ها را در کلیساها نمی‌دهند.

این رویکرد دیکتاتور مآبانه در حالی است که مسیحیت تبشیری ادعا دارد رعایت حق و حقوق زنان برای آنها در اولویت است و در کلیساهای این فرقه موضوع مزبور همواره از سوی کشیش و یا شبان کلیساها مطرح می شود اما در عمل خبری از این رعایت حقوق نیست.

بر اساس این گزارش اما در دین اسلام  این مسئله کاملا مشخص شده و اگر چه طلاق منفورترین حلال‌ها است اما در صورت وجود مشکلی مانند تهدید جانی و یا هر گونه عسر و حرجی ( مشقت و سختی) که ممکن است از جانب مرد برای زن به وجود بیاید دستور طلاق جاری می‌شود.

به دیگر سخن در شرایط خاص، زن می‌تواند از قاضی تقاضای طلاق کرده و بر خلاف میل مرد، قاضی حکم به جدایی زن و مرد دهد که در این صورت یا مرد را مجبور می‌کند تا همسرش را طلاق دهد یا قاضی، زن را مطلقه می‌سازد، که اینگونه طلاق را «طلاق قضایی» می‌گویند.

گفتنی است این نگاه در حالی است که دین اسلام راهکارهای فراوانی گذاشته تا زندگی مشترک از هم نپاشد و طلاق آخرین راه حل است و در روایات بی‌شماری این موضوع مطرح شده است.

 

 

 

مشاهده این ویدئو در آپارات:

https://www.aparat.com/v/XFUJH

مشاهده ویدئوهای بیشتر در کانال آپارات رهپویان هدایت:

https://www.aparat.com/rahpoyanhedayat

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی