رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
جمعه مهر ۲۸ ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سایت تبشیری تریبون نتانیاهو شد!

سایت مسیحیت تبشیری در خبری با انتشار و استناد به ویدیویی از حرف‌های نتانیاهو، مدعی شد وضعیت هم‌وطنان مسیحی در ایران ناجور بوده و از آن انتقاد کرد.

به گزارش رهپویان هدایت، مسیحیت تبشیری ازجمله فرقه‌های صهیونیستی است که در راستای تعلیم و آماده‌سازی و درنهایت بهره‌مندی هدفمند از افراد  در جاسوسی‌های مختلف با پوشش مذهبی و تلاش برای تغییر عقاید در کشورهای مسلمان و مسیحی تولید و راه‌اندازی شد.

در راستای همین برنامه صهیونیستی فعالیت‌های این فرقه در ایران با برخورد قانون مواجه شده و توانایی انجام اقدامات دیکته شده برای وی امکان‌پذیر نبوده، لذا هر از گاهی با انتشار اخباری کذب به توهین و تمسخر هم‌وطنان مسیحی پرداخته و در روز دیگر به ترحم و مظلوم‌نمایی برای آن‌ها همت می‌کند.

همین دوگانگی باعث شده است که دیگر حنای این تشکیلات کذاب و اخبار منتشرشده از سوی آن‌ها بی‌رنگ شود و آن‌ها برای ادعای خود دست به سندسازی نمایند.

در تازه‌ترین شاهکار این فرقه استفاده از سرکرده صهیونیست‌ها و یا به‌نوعی مقام ارشدشان نتانیاهو، در دستور کار مسیحیت تبشیری قرارگرفته و با انتشار ویدئویی از حرف‌های این فرد معلوم‌الحال و به استناد همین موارد مدعی شده‌اند مسیحیان در ایران رنج می‌برند.

از سوی دیگر نتانیاهو هم علی رغم حمایت مالی لابی‌های صهیونیستی و پشتیبانی آمریکا در بعدی دیگر ناتوان از مقابله با ایران و دیگر کشورهای اسلامی است و در نتیجه با اقداماتی مانند ترویج فرقه‌های ضاله‌ای مانند بهاییت و مسیحیت تبشیری و... و همچنین طرح ریزی عملیات ترور دانشمندان در این کشورها بازهم فرجامی نداشته و همچنان نتوانسته است موفقیتی کسب کند.

در قسمتی از این خبر چنین آمده است:

«بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل در سخنرانی خود در همایش رسانه‌های مسیحی، ایران را به نقض حقوق مسیحیان متهم کرد. او در بخش دیگری از سخنرانی خود عنوان کرد: «امروز درخواست سادهای از رسانه‌های حاضر در این اتاق‌دارم. این هفته را به تشریح وضعیت بحرانی مسیحیان بی‌شماری اختصاص دهید که تحت سلطه ایران رنج می‌برند.»

آنچه مسلم است این اشک تمساح نتانیاهو برای مسیحیان واقعی نیست و نگرانی وی از مسیحیان خود خوانده‌ای است که در تشکیلات تبشیری در خدمت صهیونیسم بوده و قانون با آن‌ها برخورد می‌کند. چنان که شاهد هستیم هموطنان مسیحی کشورمان به راحتی در ایران زندگی می کنند و حتی دارای نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

در همین رابطه قسمتی دیگر از حرف‌های نتانیاهو را در ادامه می خوانیم:

نتانیاهو با اشاره به وضعیت دشوار اقلیت مسیحی در ایران افزود: «ایران تهدیدی برای همه دنیاست، اما امروز می‌خواهم درباره دشمنی ایران علیه مسیحیان صحبت کنم. "مسیحیان بی‌رحمانه در جمهوری اسلامی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. کشیش‌ها بدون هیچ دلیلی زندانی میشوند، هیچ دلیلی به‌جز اینکه رهبر روحانی مسیحیان هستند. مسیحیان شلاق می‌خورند. باورتان می‌شود؟ مسیحیان به خاطر نوشیدن شراب در حین (مراسم عشا ربانی) شلاق میخورند»!!!/ دیده بان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی