رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۲۵ ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ب.ظ

فتح کلیساهای پروتستان توسط قوم لوط

کلیساهای ایرانی فرقه پروتستان در راهی مشابه دیگر کلیساهای این فرقه انحرافی قدم گذاشته اند و به اعتراف اعضای آن همجنس گرایی در این کلیساها رواج پیدا کرده است.

ازدواج همجنس گرا‌ها درکلیساهای پروتستان که روز به روز رواج بیشتر پیدا کرده گویای این حقیقت است که کلیساهای این فرقه انحرافی به دست قوم لوط افتاده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت در حالی که در کتاب مقدس به شکلی صریح همجنس گرایی نفی و رد شده است اما امروزه کلیساهای پروتستان به این امر خلاف شرافت انسانی رای مثبت داده و انجام آن را پذیرفته و حتی در راه ترویج آن قدم برمی‌دارند.

کلیسای پروتستان فرانسه سال 2015 ازدواج همجنس گرایان را مورد تایید قرار داد تا لکه سیاهی بر تاریخ این فرقه بیفزاید، موافق رای گیری که در این خصوص سال 2015 میلادی به عمل آمد از حدود یکصد هیئت نمایندگی که در نشست شورای کلیساهای پروتستان فرانسه شرکت داشتند، نود و چهار هیئت با این تصمیم موافقت کردند و تنها سه هیئت به آن رای منفی دادند.  

به دنبال فرانسه، اسکاتلند نیز در کنار پذیرفتن ازدواج این دسته از افراد؛ صراحتا اعلام کرد که کشیشان همنس گرا نیز اجازه ازدواج دارند و این یعنی اوج حقارت یک مسلک.

نروژ هم یکی دیگر از کشورهایی است که کلیساهای فرقه پروتستان در آن ازدواج نابهنجار دو همجنس را به صورت رسمی پذیرفته و در اوریل سال 2016 شورای کلیساهای پروتستان این کشور موافقت خود را اعلام کرد.

متاسفانه کلیساهای ایرانی نیز در راهی مشابه کلیساهای دیگر فرقه پورتستان قدم گذاشته اند و به اعتراف اعضای این فرقه همجنس گرایی در این کلیساها شیوع پیدا کرده است.

فردی از اعضای فرقه می‌نویسد: یکی از کشیشان شهر ما که بسیار شناخته شده و صاحب علم و معلومات الهیات (دکترای الهیات)است، به دوستان ایرانی ما گفته بود، ازدواج همجنسبازان در صورتیکه بین آنها عشق باشد اشکال ندارد!!!....وای به روزی که بگندد نمک! دنیا از روزی به ورطه هلاکت به پیش میرود که وجدان جامعه(کلیساها)یا مرده اند و یا خود را در کلیساهاشان (به حکم شیاطین چپگرا و آتئیست) زندانی کرده اند.

بر اساس این گزارش تعالیم و ارزش های دین مسیح در کشورهای اروپایی و آمریکا که خود را پیرو حضرت مسیح می دانند در حال افول بوده و این کشورها با بحران اخلاقی و معنوی مواجه هستند.

در این کشورها ناهنجاری های اخلاقی مانند همجنس بازی و عریان گرایی به ارزش تبدیل شده است و حتی کلیسای کاتولیک به عنوان بزرگترین و پایبندترین قرقه مسیحیت به تعالیم حضرت عیسی با نزدیک به یک میلیارد پیرو، دیگر نفوذی برای دفاع از ارزش های انسانی و اخلاقی ندارد و در موارد بسیاری برای به روز کردن خود با شرایط جدید و حفظ پایگاه اجتماعیش، با این قبیل ناهنجاری های اخلاقی  موافقت می‌کند.

چنان که پاپ به عنوان بالاترین مقام کلیسای کاتولیک در واکنش به گسترش همجنس گرایی یکی از بزرگترین ناهنجاری های اخلاقی بشر امروز، از اصول محوری مسیحیت عدول کرده و حتی مهر مشروعیت بر آن زد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی