رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رواج رفتارهای خارج از عرف و زننده در کلیساهای فارسی زبان آنقدر زیاد شده که برخی از عناصر فرقه هم به آن اعتراض کرده و رسما اعلام کرده اند که کلیساها به کلوپ شبانه تبدیل شده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: یکی از اعضای شناخته شده این فرقه که پیش از این هم به افشاگری دست زده بود اخیرا در صفحه شخصی خود مطلبی در خصوص وضعیت فعلی کلیساهای ایرانی منتشر کرده است.

وی در این مطلب می‌نویسد که بعضی از رهبران پرستش، مراسم پرستشی کلیسا را با کلوب های شبانه و دیسکو اشتباه می گیرند، اما مقصر اصلی شبان کلیساها هستند.

مسیحیت تبشیری

این فرد ادامه می‌دهد ساختار نامناسب کلیساها علت اصلی این مشکل است چرا که هر کسی از هرجایی جمعی را دور خود جمع کرده و کلیسایی راه انداخته در حالی که صلاحیت آن را ندارد.

او در این خصوص تصریح می‌کند: رهبر پرستش آنچه از تعلیم و تربیت شبانانش در این باب دریافت کرده را به نمایش می گذارد.

وی یاد آور می‌شود: این روها تمرکز به موسیقی/نورپردازی/نحوه اجرا "رقص، پرچم، گروه همنوازان و ... / نوع نوشتن ترانه و شعر و ... است که غیر کتاب مقدسی است و بیشتر به کلوب های رقص، دیسکو، کنسرت شباهت دارد.

این فرد همچنین خاطر نشان کرده وضعیت آنقدر خراب شده که کلیساها بیشتر به سالن کنسرت تبدیل شده‌اند و چیزی که  در این مکان‌ها به چشم می‌آید فقط موسیقی است و غیر از این هیچ چیز دیده نمی‌شود.

مسیحیت صهیونیستی

تایید سخنان او از سوی دیگر اعضای فرقه نشان دهنده  وضعیت اسف بار حاکم بر کلیساها ست تا جایی که شخصی از کلیسای ایرانیان در بیرمنگام انگلیس مواردی را ذکر کرده که موجب تعجب است و مهر تاییدی بر افشاگری های عضو یاد شده محسوب می‌شود.

وی می‌نویسد: من توی کلیسای ایرانی بیرمنگهام در کشور انگلیس چیزی دیدم که شوکه شدم. آنجا جناب کشیش از خانمها تست صدا میگرفت و فقط آنانی را انتخاب میکرد که از نظر قد و هیکل مناسب بودند.

او ادامه می‌دهد: یک روز یکی از خانمها که قد کوتاهی داشت به خاطر این که جناب کشیش او را انتخاب نکرده بود که در گروه پرستش باشد قهر کرد و میگفت که این کلیسا را ترک خواهد کرد.

مسیحیت تبشیری

چنان که این عضو فرقه مطرح کرده رفتار کشیش مورد تایید سران فرقه هم قرار گرفته و اسقف شورای همگام کلیساها حتی او را به خاطر اینکه جمعی از زیبا رویان را دورخود جمع کرده تشویق کرده است و این یعنی از قدیم آب از سرچشمه گل الود است.

رواج موسیقی‌های غیر کلیسایی که این روزها باب شده در واقع بخشی از ابزارهای فرقه مسیحیت صهیونیستی برای جذب جوانان محسوب می‌شود.

وسیله‌ای که پیش ازاین نیز مورد استفاده بوده و کلیساهای غیرقانونی فرقه پروتستان با مانور بر روی آن تلاش داشته و دارند از این طریق افراد بیشتری را به جذب فرقه کنند.

کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی که تا چند سال قبل فعال بود نمونه بارز بهره‌گیری از موسیقی برای جذب عضو محسوب می‌شود چنان که یکی از تشکیلات زیرمجموعه آن، "کمیته موسیقیبود.

این کمیته، "برنامه‌ریزی و گسترش فعالیت موسیقیایی از طریق حمایت‌های فنی و مالی" و "شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی افرادی که دارای استعداد و انگیزه کافی در امر نوازندگی هستند" را جزء رئوس برنامه‌های خود قرار داده بود.

از جمله دیگر اهداف تشکیل کمیته موسیقی، می‌توان از"تربیت نیروهای تشکیلاتی و رهبر موسیقی برای جلسات کلیسایی" و "تهیه فیلم‌های تبشیری مسیحی" نیز نام برد.

گفتنی است، آنچه بیان شد به مثابه مشتی از خروار است و اگر فعالیت کلیساهای وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی در اقصی نقاط جهان و همچنین شبکه‌های مختلف وابسته به آن و در کل عملکرد وابستگان آنها، مورد تدقیق و تطابق با کتاب مقدس، دستورات حضرت مسیح(ع) و آئین مسیحیت اولیه قرار بگیرد، زاویه معناداری مشاهده می‌شود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی