رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

آنچه به وضوح در کلیساهای ایرانی به چشم می‌آید و اعضای فرقه نیز به آن معترفند وجود دیکتاتوری محض و حذف مخالفان به هر شکل است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت کلیساهای ایرانی آنقدر در انتقاد ناپذیری پیش رفته‌اند که حتی عناصر سرشناس فرقه مسیحیت تبشیری به این رویه اعتراض کرده‌اند.

یکی از همین افراد که موعظات برخی از شبانان و مسئولین کلیساها را به چالش کشیده و نقد کرده بود از سوی همین افراد تهدید شد و به گفته خودش تا حذف فیزیکی هم پیش رفته است.

وی اخیرا در مطالبی موعظاتی که در این کلیساها ارائه می‌شود را خلاف کتاب مقدس دانسته و به صراحت اعلام کرد آنچه در این کلیساها می‌گذرد بیشتر  پرستش شیطان است تا خدا...

این فرد به صراحت اعلام کرد کتاب مقدسی که این شبانان در کلیساهایشان استفاده می‌کنند با کتاب مقدس حقیقی زمین تا آسمان تفاوت دارد و صحبت‌های آنها در هیچ کجای کتاب مقدس دیده نمی‌شود.

رویکرد غیر کتاب مقدسی یکی از مشکلاتی است که همواره در کلیساهای ایرانی دیده شده، می‌شود و دلایل متعددی دارد.

به گفته یکی از اعضای فرقه، کلیساهای ایرانی به کلیسای هزار فامیل تبدیل شده و چون افراد منفعت خودشان را در نظر دارند هر آنچه که مخالف این منفعت باشد را رد کرده و کسانی که در مقابل آنها بایستند را حتی حذف فیزیکی هم می‌کنند.

وی در توضیح گفته‌هایش تصریح می‌کند: بسیارند کسانی که با خانواده و فک و فامیل کلیسا زدند و فقط و فقط حرفهای اینا و رفتار اینا درسته و هر چی از کتاب مقدس باهاشون حرف میزنی اینا نمی‌شنوند که چی میگی فقط کج فهمی خودشون رو میرن موعظه میکنن.. .بسیارند از این افراطیون کر و کور به اصطلاح مسیحی...

مسیحیت تبشیری

بر اساس این گزارش پدیده جدیدی موسوم به کلیسای هزار فامیل به معنای تشکیل کلیساهای جدید که امور آن در دست یک خانواده قرار دارد تحریف جدیدی است که فرقه مسیحیت تبشیری آن را به بدنه مسیحیت وارد کرده است.

نکته اینجاست که این کلیساها توسط عناصری به وجود می‌آید که پیش از این سابقه اقدامات مجرمانه در داخل کشور داشته و پس از متواری شدن با استفاده از کلیساسازی به دنبال سوءاستفاده از پناهندگان هستند.

گفتنی است مطالب منتشر شده در فضای مجازی موید این مطلب است که این کلیساها برای مقابله با مخالفت‌هایی که با فعالیت‌ها و تحریف‌هایشان صورت می‌گیرد، هر اقدامی را انجام می‌دهند و تنها خاموش کردن صدای مخالف آن‌هم به هر نحوی برای آنها اهمیت دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی