رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه فروردين ۲۱ ۱۳۹۷، ۰۲:۲۸ ب.ظ

ارتباط دراویش گنابادی با فراموسونری + سند

انجمن رهپویان هدایت: جریان های ماسونی و شبه روشنفکر وابسته به غرب که برای محدود کردن نهاد مرجعیت و روحانیت در کشور شکل گرفته، در طول تاریخ، از حلقه‌های دراویش و خانقاه به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی که می‌تواند موازی با نهاد مرجعیت فعال شود، بهره جسته است.

در حالی که در گذشته، فرقه سازی و نیز بازسازی فرقه‌هایی چون اسماعیلیه در دستور کار دشمنان مرجعیت شیعی قرار داشت، تقویت سلسله های دراویش نیز می توانست مکمل این برنامه باشد. البته صوفیه ایران در سده های اخیر پیوندی جدی با تشیع داشتند، اما در دهههای اخیر که امواج مدرنیزاسیون برای اصلاح هویت اسلامی مردم هجمه ای وسیع را طراحی و اجرا نموده اند، امتناع از نهاد مرجعیت در حلقه های دراویش شدت یافت. این امتناع، از خانقاه " ظهیرالدوله" که محفلی پوششی برای یک " لژ فراماسونری " به نام " انجمن اخوت " بود، اداره می‌شد.

تلاش برای نفوذ در دیگر کانون های صوفیه، بویژه " نوربخشیه و نعمت اللهی گنابادی " از سوی فراماسونرها به نتیجه رسید که در این زمان قابل لمس است.

"تابنده"، مهره ممزوج از فراماسون و درویشی

نور علی تابنده فرزند محمد حسن تابنده صالح علیشاه، قطب دراویش گنابادی بوده که به عنوان قطب سی و نهم سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی است. اوتحصیلات خود را با دریافت دکترای حقوق درخارج از کشور به پایان رساند و پس از بازگشت به کشور، گرایش شدید روشنفکری پیدا کرده وبا تفکرات لیبرالی به عضویت تشکیلات "جبهه ملی" (که به دلیل مخالفت صریح با لایحه قصاص، توسط امام خمینی (ره) حکم به ارتداد آنها صادر شد) می شود.

چون گرایشات روشنفکری او، از طرف خانواده اش به نوعی مخالفت با رژیم شاه تعبیر می شد، مورد مخالفت خانواده تابنده و جریان تصوف که پیوند تنگاتنگی با دربار پهلوی داشتند، واقع شد.

پس از پیروزی انقلاب، به دلیل همراهی با جبهه ملی و نهضت آزادی و تحت تأثیر تفکرات لیبرالی، با نظام اسلامی سر ستیز پیدا کرد، به طوری که یک بار در اوایل دهه 70 دستگیر و به اتفاق بعضی از سران نهضت آزادی، مدت کوتاهی در زندان به سر برد.همچنان نور علی تا بعد از آزادی، هنوز مراحل صوفیانه را در سلسله خانوادگی خود شروع نکرده بود. زیرا به گواهی سوابق تحصیلاتی و خانوادگی و اقرار دروایش گنابادی، الان هم از سواد اولیه دینی  برخوردار نیست.

فراماسونری بعنوان جمعیتی نهان‌روش و نخبه‌گرا به الیگارشی یهود باز می‌گردد که اقدام بر پایه‌ریزی آن در سال 1717 در کشور انگلستان بوده است و همواره به ابزار توطئه انگلو - صهیونیست جهانی مبدل شده و بسیاری از مخالفت‌های مسلمانان با آن، ریشه در اساس صهیونیستی این مرام دارد.

به گواه اسناد تاریخی تشکیلات فراماسونری، ارتباط با گروه‌ها و فرقه‌های منحرف  را در سر لوحه کار خود قرار دادده اند، به طوری که در سال 1344 ساواک از ارتباط این تشکیلات با دراویش گنابادی خبر داد. در متن سند ساواک از ارتباط بین ماسون‌ها با دراویش گنابادی در خراسان آمده است:

« همانطوریکه که آن اداره کل مستحضر است در سال 36(31) آقای نو...یر اندول نماینده باشگاه بین‌ المللی لاینز به مشهد مسافرت و شعبه این باشگاه را تأسیس و هیئت مدیره آن انتخاب ... شماره ی 3154/م الف 11-7/7/1336 مراتب به استحضار رسیده از آن تاریخ به بعد بعضا جلسات هیئت مدیره این باشگاه در محل آن تشکیل و مذاکراتی صورت می گرفته لاکن فعالیت محسوسی نداشته و چون چند نفر از اعضای فعال آن از قبیل آقایان دکتر حسین سامیراد نماینده فعلی مجلس شورایملی و علی قریشی نماینده سابق مجلس به تهران عزیمت نموده اند در حال حاضر فعالیت این باشگاه محسوس نمی باشد. به جز باشگاه لاینز تصور می رود دراویش پیرو صالح علیشاه گنابادی نیز به جمعیت مزبور وابستگی هایی داشته باشند و همچنین آقای عماد تربتی سناتور نیز ممکن است جزو فراماسونرها باشد...»

دراویش گنابادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی