رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

انجمن رهپویان هدایت: مسیحیت تبشیری همواره مشغول فعالیت‌های تبلیغی خود بوده اند و همیشه هم به دلیل هوشیاری جوامع اسلامی با ناکامی مواجه شده‌اند. در چند قرن اخیر دو دوره یورش‌ مسیحیان تبشیری به جهان اسلام و ایران را شاهد بوده‌ایم؛ یکی در دوره صفویه و دیگری دوره قاجار که فعالیت ‌آنها پررنگ‌تر و برجسته تر گردید و تا آخر حکومت پهلوی ادامه یافت. حتی سال های اول انقلاب نیز آنها هنوز باور نداشتند که ملت مسلمان ایران، استعمار آمریکا و انگلستان را از کشور خود رانده اند و همچنان مشغول کار تبشیر مسیحیت و فریب مردم ایران بودند.

جنبش مسیحیت تبشیری نوین که چند سالی است با تهاجم "مذهبی - تبشیری - مسیحی" هدف تغییر دین در ایران و دیگر کشورهای اسلامی را دنبال می‌کند از ترکیب سه جنبش صهیونیزم، جنبش اونجلیکال و کاریزماتیک شکل گرفته است

این سه فرقه مسیحی از آموزه‌های عرفان‌های کاذب تا برداشت‌های آزاد جدید از انجیل و تورات، همراه با به کارگیری متدهای روان‌شناسی نوین و کنترل ذهن را در بر می‌گیرد نهضت‌های شبهه عرفانی جدید که خود ساخته و پرداخته غرب می باشد نیز، تحت تاثیر جنبش جدید مسیحیت تبشیری قرار گرفتند. مسیحیت به بسیاری از جنبش های نوپدید عرفانی آموزه‌های تثلیثی را القا کرد و این جنبش ها مفهوم «آواتار» را با الهام از تثلیث مسیحی پذیرفتند.

فرقه‌های تبشیری دارای کلاس‌های منظم برای پیروان خود هستند و برنامه ریزی منظم و پیوسته دارند. آنها روشمند عمل می‌کنند، حتی شبهات بر ضد اسلام را نیز به شکلی روشمند ارائه می‌نمایند. اینگونه با شبهات طراحی شده برای گروه‌های سنی مختلف و سطح سواد متفاوت عضوگیری می‌کنند.

یکی از باورهای ویژه این گروه "تقدیس اسرائیل" است. آنها مراسم مذهبی دعا برای اسرائیل دارند و فقط در ایالات متحده توانسته‌اند جمعیتی بیش از 70 میلیون مسیحی صهیونیست را تشکیل دهند

آنها سرزمین ایران و مردم مسلمان ایران را با نطق های دستوری همراه با تلقین پیشگویی‌های دروغین و جعلی، "ضد مسیحمعرفی می نمایند.

نکته ای که باید به آن اشاره نمود این است که، با اینکه هزینه این کلیساها را دولت آمریکا و اسرائیل و موسسات وابسته به آنها پرداخت می نمایند اما برای ایجاد نوعی همبستگی فکری و عملی علاوه بر دعا برای اسرائیل و نابودی ایران و اسلام، در مراسم کلیسایی خود برای اسرائیل اعانه جمع می‌نمایند و جالب آنکه عمده شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری توسط اسرائیل ساخته نمی‌شود بلکه توسط اعانات حاصل از کلیساهای مسیحیت صهیونیستی ساخته می‌شود و تا بحال حدود 160 شهرک صهیونیستی توسط کمک‌های این مسیحیان در مناطق خودگردان فلسطین ساخته شده است.

کشیشان و مجریان آنها بطور مستمر به اسرائیل سفر می‌نمایند و علاوه بر تبشیر مسیحیت از طریق رسانه‌های جمعی، مبالغ هنگفتی نیز از دولت اسرائیل و موسسات صهیونیستی آمریکایی دریافت می‌کنند.

هزینه سفر و هتل و ساخت برنامه های تبشیری مسیحی و تبلیغی برای اسرائیل، همه و همه توسط این دولت ها و موسسات آنها پرداخت می‌گردد. بطور مثال: مجریان و کشیشان فارسی زبان شبکه های ماهواره ای تبلیغی مسیحی نجات، محبت، ست سون پارس و سون بارها به اسرائیل سفر کرده و برنامه‌های تبلیغی برای تبشیر مسیحیت و تبلیغ وجهه اسرائیل ساخته اند.

 از 40 سال پیش، یورش سهمگین جدیدی از مسیحیت صهیونیستی به داخل کشور ایران و دیگر کشورهای اسلامی آغاز شده است.

اکثر قریب به اتفاق سازمان‌های مسیحیت تبشیری در دنیا با سرویس‌های امنیتی کشور مطبوع خود همکاری تنگاتنگ و نزدیکی دارند؛ هر سازمان مسیحیت تبشیری خود به زیرشاخه‌هایی تقسیم شده و در نقاط مختلف دنیا پخش می‌شوند تا بتوانند تمرکز منطقه‌ای به وجود آورند مثلا کره جنوبی برای شرق آسیا است. پیش از انقلاب قرار بود ایران نقطه تمرکز منطقه‌ای باشد اما چون امکان این مسئله با وقوع انقلاب اسلامی از دست رفت آنها در کشورهایی چون ترکیه و ارمنستان فعالیت خود را متمرکز کردند و افراد جذب شده را جهت آموزش به این کشورها انتقال دادند، در حال حاضر منطقه استراتژیک مسیحیت تبشیری افغانستان است. بیش از 30 سازمان مسیحیت تبشیری بعد وقوع زلزله برمه و واقعه سیل کشور پاکستان وارد این کشورها شدند و به جای کمک به مردم سیل زده به آنها انجیل می دادند!!

آنها فعالیت های تبشیری گستره دارند مثلاً برخی برای مهاجرت اعلام می‌کنند که مسیحی شدند یا در تورهای گردشگری به سمت ارمنستان و ترکیه ما تبلیغ مسیحیت تبشیری را به وضوح می‌بینیم. آنها با فعالیت در بیش از 5000 سایت و وبلاگ و 40 شبکه رادیو و تلویزیونی تمام وقت و پاره وقت مسیحیت را تبلیغ و بر ضد اسلام و ملتهای مسلمان بطور پیوسته و زنجیره ای فعالیت دارند.

موسسات مسیحیت تبشیری با ایجاد تشکل های مخفی به نام "کلیسای خانگی" در ایران و دیگر کشورهای مسلمان سعی دارند نشر و تبلیغات زیرزمینی خود را گسترش دهند و بطور سلولی عمل می نمایند. یعنی ابتدا یک فرد از خانواده آلوده می شود و این آلودگی را به دیگر افراد خانواده و بعد فامیل و بعد دوستان و در نهایت به آشنایان دور و نزدیک منتقل می سازند و همه آنها نهایت سعی خود را می کنند با ایجاد چنین تشکلهای مخفیانه عملا پیاده نظام دشمن در خاک کشورهای اسلامی شوند.

مسیحیان بومی ایران شهروندان خوبی هستند که به راحتی در ایران زندگی می‌کنند و هرگز ملت مسلمان با آنها تنش و یا تقابلی نداشته، اما مسیحیت تبشیری با تشکیل کلیساهای خانگی که توسط آموزش دیدگان در خارج ایجاد شده است، جوانان مسلمان را با آموزه‌هایی که خود مسیحیان ایران نیز با آن مخالف‌اند، به انحراف می‌کشانند.

وقتی با پیاده نظام دشمن که اکنون در غالب مسیحیت تبشیری خودنمایی می کند برخورد می‌شود یک هیاهوی زنجیره ای و رسانه‌ای ایجاد می‌کنند که بله ایران تعدادی از مسیحیان را دستگیر کرده و حقوق اقلیت‌های دینی را زیر پا گذاشته است در حالیکه امتیازی که ایران به اقلیت‌های دینی به ویژه مسیحیان داده، در دنیا کم‌نظیر است.

بر‌اساس قانون هر 250 هزار نفر یک نماینده در مجلس دارند اما جمعیت مسیحیان ایران که حدود 100 هزار و اندی است، دارای 3 نماینده در مجلس شورای اسلامی می‌باشند، مسیحیان ایران به مانند دیگر اقلیت‌های دینی علاوه بر اینکه می‌توانند از امکانات عمومی استفاده کنند امکانات ویژه خود را نیز دارا می‌باشند. محل عبادت و مدارس خاص خود را دارند و در مجلس بودجه خاصی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. آنها در کشور ایران دارای حق مالکیت شخصی می باشند و بسیاری از مسیحیان در ادارات دولتی و بازار همراه با دیگر مردم ایران مشغول زندگی روزمره هستند.

نظرات (۱)

ممنون مفید بود
www.roustanews.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی