رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۱۲ ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

رونق بازار جعلیات در کلیساهای تبشیری

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی این روزها کس و کار جعلیات در کلیساهای تبشیری به ویژه از نوع فارس زبانشان به شدت رونق پیدا کرده و هر روز هم بخش جدیدی از کنار همین دروغ‌ها بیرون می‌آید.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: آنچه افراد وابسته به این فرقه منتشر می‌کنند نشان می‌دهد هر روز در دل کلیساهای تبشیری تجلیات روحانِی جعلی و دروغینی به ظهور می رسند که به اعتراف افراد فرقه اگر با آنها مقابله نشود به زودی نام مسیحیت از میان خواهد رفت.

این افراد معتقدند معجزات خیالی و دروغین، شفا، زبانها، و ترجمۀ زبانها بخش مهمی از چنین جعلیاتی را تشکیل می‌دهند که زمان استفاده از آن‌ها مطابق کتاب مقدس گذشته است.

آنها بر این باورند که آنچه امروز در دل کلیسای تبشیری به خورد عضو داده می‌شود چیزهایی موقت و محدود به دوران رسولان کتاب مقدس بوده و از این رو دیگر متوقف شده اند.

یکی از همین افراد می نویسد جعلیاتی که این روزها باب شده بیشتر ابزار دست کشیش و شبانِ کلیساست تا با استفاده از آن افراد ساده لوح را تلکه کنند و من خودم قربانی همین کشیش‌ها وشبانان شدم.

این فرد از بیان جزئیات بیشتر به گفته خودش به خاطر حفظ امنیتش در کمپ خودداری کرده اما عضو دیگری در تائید همین صحبت‌ها به مسائلی مشابه اشاره می‌کند که به اذعان وی به یک مصیبت در کلیساها مبدل شده است.

وی در توضیح این مصیبت می‌نویسد: یکی از ترفند های شبان‌ها و کشیش‌های مسیحی برای فریب فرد؛ بیان جملاتی عجیب و غریب، با الفاظی درشت ولی بی معنی است ! معمولاً این یکی از بهترین راه‌هایی است که می توان برخی افراد ساده لوح را به وسیله ی آن جذب کرد، یعنی سخنان درشت و بی مغز!!

فردی دیگر نیز به صراحت  فریب افراد با جعلیات در کلیسا ها را این گونه یادآور شده است که بیا برو و کلیسا ببین چه جوری هم پولت رو می گیرند ..هم جونت رو هم هستیت رو وقتی که محتاج و بدبخت شدی همون جا همون کشیش های دزد رهات میکنند تا بمیری ،،،،چی خیال کردی؟؟؟.

بر اساس این گزارش و به اذعان مستبصران تبشیری، یکی از مشهودترین شگردهای جریان تبشیر، بهره‌گیری از ادعاهای کشف و شهود دروغین به منظور جلب‌توجه افراد تازه‌وارد و تلقین حس معنویت در آن‌هاست. مباحثی چون «عطایا» و «شهادت»، از آن جمله‌اند که با ایجاد شور و هیجان کاذب در جمع و تلیقن کرامت و معجزات، سعی در جذب حداکثری دارد.

یکی از همین افراد در توصیف چنین ادعاهایی دورغین و جعلیات رایج در کلیساهای تبشیری می‌ گوید:

یکی از چیزهایی که بر آن تأکید داشتند «عطایای روح‌القدس» بود که واقعاً چیز مضحکی است! یکی از مسائلی که واقعاً من را در خصوص صحت گفته‏های آن‌ها به فکر فرو برد، همین مسئله عطایا بود.

وی ادامه می‌دهد: آن‌ها دست‏های شان را بر سر افراد می‏گذاشتند و می‌گفتند تو باید به «زبان»‌ها صحبت کنی. من تا مدت‌ها منظورشان را از تکلم به زبان‌ها، درک نمی‌کردم تا اینکه در یکی از جلسات، فردی از جا بلند شد و گفت من عطایای زبان‌ها گرفتم. افراد برای او دعا کردند. بعد شروع به چرت و پرت گفتن کرد. خنده‌‌ام گرفته بود اما نمی‌توانستم چیزی بپرسم...

این مستبصر یادآور می‌شود: در مورد بحث زبان‌ها، حتی خود کشیش‌ها هم تعریف درستی ندارند. آن‌ها می‌دانند بحث باطلی است اما می‌خواهند هرکس احساس کند ارتباط معنوی دارد. وقتی از 500 نفر حاضر در جلسات کلیسا، به 400 نفر تلقین شده‌است که این عطایا را دارند، خود این مسئله، زمینه دیگری می‌شود تا افراد، بیشتر جذب شوند و فریب بخورند.

گفتنی است پیش از این هم بسیاری از اعضای فرقه تبشیری به دروغ بودن چنین ادعاها و جعلی بودن آن‌ها اشاره کرده و اعتراف کردند که این ادعاها در واقع جعلیاتی برای سوء استفاده از افراد به ویژه پناهندگان در کشوهای مختلف است.

نظرات (۱)

۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۶ مهندس رضا عباسی
خدا خودش همه رو به راه راست هدایت کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی