رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

سازمانهای تروریستی مسیحی بسیاری در جهان وجود دارند که متاسفانه چندان در سطح رسانه های بین المللی به آن پرداخت نشده است.


انجمن رهپویان هدایت: به دیگر سخن تمرکز خبری بر گروه های تکفیری در جهان اسلام باعث شده تا جنایات سازمان های تروریستی تکفیری مسیحی که در اعمال خشونت و جنایت هم سنگ داعش هستند برای عموم مردم ناشناخته بماند. در سلسله مطالبی بخشی از این گروه‌ها را معرفی خواهیم کرد.

یکی از این سازمان های مخوف تروریستی مسیحی، "کلیسای صاعقه شرق" است که در چین فعال می باشد. این فرقه توسط فردی به نام ژائو ویشان در سال 1989 دراستان آچنانگ چین تاسیس شد. ژائو ویشان یک معلم فیزیک بود که در ابتدا گروهی به نام جماعت ابدی را ایجاد کرد که این طیف بعدها به "صاعقه شرق" تغییر نام دادند.

"صاعقه شرق" نام خود را از انجیل متی . 24: 28 برگرفته اند که می گوید:

"زیرا همچنانکه صاعقه در شرق آسمان پدید می‌آید و نورش تا به غرب می‌رسد، ظهور پسر‌انسان نیز چنین خواهد بود"

کلیسای صاعقه شرق دارای عقائد آخرالزمانی انجیلی هستند که طبق آن مسیح باید به جهان رجعت کند که به دلیل وجود اندیشه تناسخی در خاور دور این رجعت به صورت اعتقاد به ظهور حضرت عیسی(ع) درجسم یک زن چینی در یکی از روستا های چین بروز پیدا کرده است.

آنها از ابراز خشونت و شهرت یافتن به سبب آن ابایی ندارد و یکی از رسالت های خود را کشتن و ضرب و شتم مخالفان بیان می کند.

حکومت چین این فرقه مسیحی را سرطان اجتماعی و طاعون مهلک نامیده و با غیر قانونی اعلام کردن فعالیت های آن تمام اعضای  کلیسای صاعقه شرق را تحت تعقیب قرار دادند و جرم پیروان آن را اعدام اعلام کردند.

 

از فعالیت های تروریستی کلیسای صاعقه شرق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1)گروگانگیری و شکنجه 33 نفر از منتقدان

2) کشتن فجیع یک زن در رستوران مکدونالد چین، این زن که منتظر شوهرش در رستوران بود توسط 6 نفر از اعضای کلیسای به قتل رسید که اعضای فرقه مدعی شدند که در این زن ارواح شریر حلول کرده است. 

3) بریدن گوش و شکستن دست و پای فرزندان کسانی که قصد خروج از مسیحیت را دارند

4) این کلیسا به اعضای خود می آموزد که برای کشتن افراد حزب کمونیسم همیشه باید آماده باشند تا خود را قربانی کنند و حتی عملیات انتحاری انجام دهند.

5) در آوردن چشم های یک کودک که والدین او قصد خروج از فرقه را داشتند.

مسیحیت تبشیری

پس از غیر قانونی اعلام شدن کلیسای صاعقه شرق "ژائو ویشان" بنیان گذار این کلیسا به آمریکا پناهنده شد و از آنجا پیروان کلیسای خود را رهبری کرد. در طول 10 سال این فرقه در حدود 870000 هزار کتاب چاپ کرده است که توانسته تا حد زیادی بین سایر جریان های مسیحی نفوذ پیدا کند.

 کلیسای صاعقه شرق، علی الرغم غیرقانونی بودن در چین از حمایت مالی بسیار بالایی از منابع نامشخص بهره مند است که حتی بسیاری را به واسطه همین امر جذب مسیحیت صهیونیستی می کند.

در حقیقت این کلیسا یک جریان در مسیحیت تبشیری است که به ترویج اندیشه های آخرالزمانی صهیونیستی می پردازد.

از جمله عقائد این فرقه این است که جهان دارای سه دوره می باشد. دوره قانون(قدیم) که دوره موسی(ع) است و دوره فضل که اختصاص به حضرت عیسی(ع) دارد و دوره پادشاهی خداوند که به واسطه ژائو آغاز شده است. در این دوره نیاز به تعمید و اعتراف نیست زیرا  فدا شدن عیسی برای سعادت بشر کافی نبوده است. همچنین خدا و عیسی دو وجود مجزا از هم هستند زیرا که عیسی(ع) با خدای خویش مناجات می کند و با او صحبت می کند و خبر از او می دهد.

کلیسای صاعقه شرق نسبت به انجیل معتقد است که آموزه های آن کافی نبوده و در دوره پادشاهی خداوند کامل می شود از این جهت باید به آموزه های عصر پادشاهی توجه شود. این کلیسا سایر مسیحیانی را که تبعیت از عقائد صاعقه شرق نکنند فرزندان شیطان خطاب می کند اما معتقد است این طیف پس از مرگ در دوره تناسخ بعدی به سعادت خواهند رسید اما دیگران تا ابد در دریایی آتش خواهند بود.

 

ادامه دارد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی