رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

استفاده از سلاح و اعمال خشونت برای تغییر دین بومیان همجوار به مسیحیت از جمله کارهای این سازمان تروریستی مسیحی است


رهپویان هدایت: یکی دیگر از سازمان های تروریستی مسیحی، جبهه آزادی بخش ملی تریپورا است. جبهه آزادی بخش ملی تریپورا یک گروه بنیادگرای مسیحی می باشد که هدف آن جدایی از هند و گسترش مسیحیت در سطح جهان است و از آن به گسترش حکومت خدا تعبیر می کنند.

استفاده از سلاح و اعمال خشونت برای تغییر دین بومیان همجوار به مسیحیت از جمله کارهای این سازمان تروریستی مسیحی است.

کشتار 25 هندوی بنگالی در کمپ پناهنگی باگبر، قتل 16 هندوی بنگالی، اجبار برخی قبائل قبرسی برای تغییر دین به مسیحیت  و گروگانگیری 700 نفر از مردم که تعداد زیادی از گروگان ها توسط پیروان کلیسای بابتیست به قتل رسیدند از جمله اقدامات این سازمان تروریستی مسیحی در جهت گسترش مسیحیت می باشد.

 این سازمان تروریستی مسیحی در 11 فوریه 1997 به روستای جارولباجی حمله کرد و 13 نفر از ساکنان آن را که کودک و سالمند بودند به قتل رسانده و 50 خانه را به آتش کشید. بررسی ها نشان می‌دهد سازمان تروریستی تریپورا آموزش های نظامی خود را در 16 اردوگاهی که در بنگلادش دارد برگزار می‌کند. همچنین برخی نیز در میانمار آموزش های نظامی خود را طی می‌کنند.

مسیحیت صهیونیستی

 اقدامات تروریستی این گروه هیچ گاه در رسانه ها مطرح نمی‌شود. به عبارتی فرقه های تروریستی مسیحی مانند جبهه آزادی بخش ملی تریپورا همیشه به دور از تمرکز رسانه ای قرار می گیرند تا وجهه مسیحیت در جهان دچار خدشه نگردد اما گروه های تکفیری در جهان اسلام که به پشتیبانی غرب حرکت می کنند در مرکز توجهات رسانه های جهان قرار می گیرند تا اسلام هراسی و اسلام ستیزی ترویج یابد.

 

کلیسای بابتیست و تروریست پروری

بررسی منابع گویای این است که مدیریت اصلی گروه تروریسم مسیحی تریپورا را  کلیسای بابتیست برعهده دارد و این در حالی است که این کلیسا همواره ادعای عدم دخالت در سیاست را مطرح می‌کند.

 نکته این جاست که حمایت این کلیسا از گروه تروریستی مزبور تنها در قالب سخن نیست بنا و به اعلام مقامات هندی سلاح و مواد منفجره به واسطه کلیسا در تحت اختیار شورشیان قرار می گیرد چنانچه ناگانلال هالام ، دبیر کلیسای بابتیست در تیپور با مقادیر زیادی مواد منفجره دستگیر شد و پس از دستگیری به خرید و عرضه مواد منفجره اعتراف کرد. 

 این درحالی است که چند هفته پیش از دستگیری هالام دو نفر دیگر از اعضای کلیسا با مقادیر قابل توجهی مواد منفجره دستگیر شده بودند. همچنین کلویی یکی از اعضای کلیسای بابتیست به جرم اقدامات تروریستی دستگیر و مشخص شد این فرد دوره های جنگ چریکی را گذرانده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی