رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه بهمن ۶ ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ

رسوایی های ناتمام تبشیر

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: مسیحیت تبشیری برای پوشش شکاف عمیق ریزش افراد از مسیحیت و رویش نیروی جدید، دست به حربه های فراوانی زده است که مهمترین آنها دروغ بافی و بزرگنمایی درباره شفا گرفتن و شفا دادن توسط کشیشان و شبانان است.  در همین راستا افراد و عناصری که خود را کشیش می خوانند بسیار پر ادعا در شبکه ها حاضر شده و برای مخاطبان بسیار اندک خود که گاهی تماس می گیرند، دعا کرده و از حضرت مسیح مثلا شفای آن فرد را می گیرند!

 این مطلب و توضیح و تبیین آن مجال و مقالی دیگر را می طلبد و اکنون آنچه مهم است اذعان به دروغگویی و عدم صداقت در این ترفند است.

 این فرد که خود با این عناصر در ارتباط بوده است در صفحه اینستاگرام یکی از همین شبکه های تبشیری کامنتی را گذاشته که بسیار افشاگر بوده و مبین این نکته است که ماه پشت ابر نمی ماند!

 او با توجه به رویکردی که درشبکه های ماهواره ای و کلیساها دنبال می شود مبنی بر اینکه مسیح(بخوانید حضرت مسیح ع) شفا می دهد و این شفا به دست ما امروزه واقع می شود! مریضی کشیش هرمز را مطرح نموده و می گوید این کشیش شبکه هفت(که یکی از مهمترین عناصر پروتستانی است) اگر راست می گوید چرا هیچ وقت چشمان بیمار خودش  را شفا نمی دهد!!

این فرد می‌نویسد: «... چرا شما از شبکه محبت خارج شدید و شبکه هفت را شکل دادید؟ مگر کشیش هرمز جند سال پیش نگفت مدیران شبکه هفت وقت کمی به ما می دادند. خوب صدای کشیش هرمز در گوشم است. مگر پیام خدا برای ملت ایران چند سال طول میکشد که بیان کنید مگر پیامتان چند دقیقه طول می کشد که پیام خداوند را به گوش داوود رساند که آن گناه بزرگ را انجام داد؟

او ادامه می‌دهد که«... شماها به دنبال بیزنس هستید تا خدمت به مسیح...»

 وی درانتهای پیامش به این نکته مهم اشاره کرده که: «روزی مادر هرمز فوت کرد آیا آن روز با شلورا کردی رقصید یا نه؟... اینکه شما انجیل کامیابی را تعلیم می دهید در مسیح بزن وبرقص و شفا و زلیخا و همه چیز عالی است پس چرا چشمان بیمار کشیش هرمز را مسیح شفا نمی دهد؟؟!!!!!

این عضو فرقه در این پیام که برای صفحات مسیحیت تبشیری نوشته است اشاراتی درباره بیزنس بودن کلیسا برای کشیشان کلیساهای فارسی نیز دارد که در شماره های قبل به آن پرداخته ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی