رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۱۷ ۱۳۹۷، ۰۲:۳۶ ب.ظ

شیوع قمار بازی در اصحاب کلیسای تبشیری

مسیحیان تبشیری و نوانجیلی هر روز بیشتر از روز قبل به بدنه دین عیسوی اسیب وارد می‌کنند که تازه‌ترین آن شیوع پدیده خانمان برانداز و فلج کننده اقتصاد یعنی قمار است.

رهپویان هدایت: آش این رویداد تلخ چنان شور شده که وب سایت های مسیحی نیز مجبور شده‌ اند تا به میدان وارد شوند و با گذاشتن جملاتی از کتاب مقدس به نهی مسیحیان تبشیری از حضور در مجالس قمار بپردازند.

یکی از همین وب سایت ها ضمن پرداختن به این مسئله و تضاد آن با کتاب مقدس می‌نویسد: کتاب ‌مقدس اگرچه مستقیماً از این معضل نام نمی‌برَد، اما از تعالیم آن چنین می‌فهمیم که اموال افراد در این دنیا امانتی است از جانب خدا‏، و خدا صرفاً  افراد را به حفظ و مباشرت بر این اموال گمارده است. بنابراین قمار کردن به نوعی از بین بردن و سوء استفاده کردن از اموال می باشد و این از نظر تعالیم کتاب مقدس غیر قابل قبول است.

همین وب سایت در پایان ملب خود به صراحت اعتراف می‌کند قمار زندگی بسیاری از مسیحیان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

در مقابل کسانی که گرفتار پدیده شوم قمار شده اند از کتاب مقدس اسنادی آورده و مدعی هستند قرعه انداختن در کتاب‌ مقدس روش متداولی برای تعیین نتیجه بوده است و خود خدا در عهدعتیق در لاویان ۱:‏۸؛ یوشع ۱۴:‏۲؛ خروج ۲۸:‏۳۰؛ اعداد ۲۷:‏۲۱؛ تثنیه ۳۳:‏۸  چندین مرتبه فرمان  به قرعه داده است.

این در حالی است که  قرعه با قمار فرق دارد و دلیل ندارد انسان دارایی را که خدا نزد بشر به ودیعه نهاده بی‌جهت به خطر اندازد و یا با یک شرط بندی غیر عاقلانه از بین ببرد. درکتاب مقدس بخش اشعیا ۵۵:‏۲ آمده است : «چرا پول‌تان را برای آنچه نان نیست و مشقت خویش را برای آنچه سیر نمی‌کند صرف می‌کنید؟» ولی مسیحیت تبشیری قمار بازی را به عنوان یک مهارت و کسب در آمد منطقی جلوه می دهند . 

بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده سردمداران اکثر بنگاه های بزرگ قمار و بخت ازمایی یا از همین دسته مسیحیان تشکیل شده و یا از طرفداران آنها هستند که هر ساله افراد زیادی در برنامه ها و بازی های قمار جذب می‌کنند و این امار رو به فزونی است . سودی که مؤسسات قماربازی از این راه به جیب می‌زنند هر ساله بیشتر می‌شود و این سود در اکثر موارد نتیجۀ مستقیم باختِ مشتریان است. 

گردانندگان مؤسسات قماربازی برای تطمیعِ مشتریان ساده‌لوح خود و تحریک حرص و طمع در آن‌ها به شگردهای گوناگونی متوسل می‌شوند، که هدف از تمامی آن‌ها این است که به مردم قبولانده شود مبلغی که از دست خواهند داد در مقایسه با جوایز ارزشمند و مبالغ هنگفتی که نصیب‌شان خواهد شد هیچ است.

 با این‌حال این مؤسسات با همین مبالغ به‌ظاهر اندک است که به حیات خود ادامه می‌دهند و هر ساله بر شعبات‌‌شان ‌افزوده می‌شود. در انگلیس بهای بلیط بخت‌آزمایی تنها یک پوند است که در مقایسه با جوایز چندین میلیون پوندی که نصیب برندگان خواهد شد هیچ است و با این‌حال طبق بررسی‌های به‌عمل آمده از سوی جماعت مسیحی ، بیشتر احتمال دارد که خریداران چنین بلیط‌هایی بر اثر اصابت صاعقه در بیابان کشته شوند تا اینکه در لاتاری برنده گردند!

مسیحیان امروز بدون اعتنا به ممنوعیت قمار، دچار حرص وطمعی شده اند که ریشه همه مفاسد و معضلات اخلاقی در آن وجود دارد.

در قمار اغلب سعی بر کسبِ چیزی است به بهای ضررِ طرف مقابل و از این رو با اصل محبت به یکدیگر که یکی از اصول مهم در مسیحیت به شمار می رود، منافات اساسی دارد.

آنها چگونه به یکدیگر محبت می کنند در حالیکه با خسران و بدبختی طرف دیگر ، پول هنگفتی را به جیب می زنند؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی