رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه بهمن ۳۰ ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶ ق.ظ

دست دراویش افراطی در کاسه رسانه‌های معاند

اصطلاحات "اعتصاب غذا" ، "زندان" و "شنکنجه " واژه هایی هستند که در اغلب موارد همراه با نام فرقه ها و در خبرها و رویدادهای رسانه ای به طور مرتب منتشر می شود .

رهپویان هدایت: با جستجوی کوتاهی درباره ی اخبار "اعتصاب غذا" و"شکنجه و زندان" در فضای مجازی، بیشتر موارد به نام یک فرقه ختم می شود. اعضای فرقه ها با اهداف سیاسی ، مذهبی و یا حتی محیط زیستی اقدام به اعتصاب غذا یا خودکشی می کنند.

با نگاهی به رفتارهای فرقه گرایانه در نقاط مختلف دنیا ، می توان شباهت های بسیاری از اینگونه اعمال را با اقدامات فرقه دروایش گنابادی امروز پیدا کرد.

این روزها در سایت ها و برنامه های ماهواره ای معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی مرتباً اخبار زندانی شدن اعضای فرقه دراویش گنابادی را می توان مشاهده کرد و خبرهایی مانند اعتصاب غدا و  شکنجه زندانیان بسیار به گوش می رسد.

نوع رفتار اعضای سرسپرده ی این فرقه و در ادامه پوشش خبری دورغین و اغراق آمیز آن ها ، شیوه ای است معمول در فرقه ها که هر جا بخواهند با جلب توجه در لیست اخبار مهم قرار گیرند دست به چنین اقداماتی می زنند و نمی خواهند در اذهان عمومی فراموش شوند. آنان با این ترفندهای فریب کارانه  بایستی به هر بهانه ای در زندان بمانند تا اهداف فرقه در این راستا تامین گردد.

رفتارهای فرقه گرایانه دراویش حاکی از سرسپردگی مریدان به قطب گمراه  فرقه است که سردمداران فرقه متصوفه با اقداماتی مانند کنترل ذهن و شستشوی مغزی مریدان جاهل به اهداف نامشروع خود دست می یابند.

مریدان گمراه این فرقه با مانورهای خبری در این زمینه، به تهییج و تحریک احساسات سایر دراویش پرداخته، تمام تلاش خود را برای به میدان آوردن آن‌ها به کار می بندند و با غبار آلود کردن فضا و مظلوم نمایی کاذب ،  بسیاری از معضلات و مشکلات فرقه ای خود را از دید عموم پنهان می کنند

 

نکته قابل توجه این که فرقه ها در این مرحله به فاز سیاسی وارد شده و کارکردی ضد امنیتی پیدا     می کنند که فقط منافع و اهداف راس فرقه و دولت های بیگانه تامین می گردد و به مرور بر شدت تنفر مردم عادی ازآن ها افزوده می شود اما چون به قدرت بیگانه وابسته هستند نمی توانند این مسیر را رها کنند.

همه اقدامات و رفتار های فرقه متصوفه کاملا با  سیاست ها و اقدامات فرقه مطابقت دارد و این فرقه هم در همان سمت وسوی معمول در فرقه های دیگر، حرکت های خزنده و موذیانه خود را در بطن جامعه ادامه می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی