رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۲۶ ۱۳۹۸، ۰۳:۳۴ ب.ظ

حمایت مسیحیت تبشیری از مهره سوخته بهائی

رسانه های تبشیری که انتشار اخبار کذب و فرافکنی علیه ایران را محور همه اخبار خود قرار داده اند اینبار از یک مهره سوخته بهائی فعال مدنی ساختند.

این برای نخستین بار نیست که بهائیان سر از بنگاهاهی خبری و رسانه های مسیحیان تبشیری در می آورند و بهانه ای جهت حمله به جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری نیز به بهترین شکل ممکن از فرقه ضاله و استعماری بهائیت پشتیبانی تبلیغاتی به‌عمل می‌آورند و از این فرقه به‌عنوان یک "دین" یاد می‌کنند که در نوع خود جالب توجه و محل تأمل است.

البته اگر کمی از حافظه تاریخی هم کمک بگیریم خواهیم دریافت که همکاری دوسویه تبشیری ها و فرقه ضاله بهائیت به اعصار گذشته باز می گردد.

مسیحیت تبشیری از ابتدای پیدایش فرقه ضاله و استعماری بهائیت به حمایت این فرقه پرداخته که تحصیل بهائیان سرشناسی چون: "شوقی افندی" در مراکز آموزشی مسیحیان سندی بر اثبات این رابطه است.

گفتنی است فرقه ضاله بهائیت و مسیحیت تبشیری نقاط اشتراکی دارند که بنیادی‌ترین نقطه اتصال آن دو را می‌توان "تضاد با اسلام و تشیع" نام برد.

دیگر نقطه اشتراک این دو حمایت بی چون وچرا از رذژیم صهیونیستی است. دوستی های دیرینه رژیم اشغالگر قدس با دو کانون تباهی بهائیان و تبشیری ها علتی خواهد داشت که باید در میان ماموریت های تعریف شده این رژیم برای کشور ایران و ایرانیان مسلمان جستجو کرد.

چه روابطی حکم می کند که سرهربرت ساموئل (صهیونیست سرشناس و کمیسر عالی انگلیس در فلسطین) عزادار مرگ شوقی افندی باشد یا اینکه شوقی افندی تاسیس رژیم صهیونیستی را مصداق وعده الهی به ابناء خلیل و وارث کلیم بشمارد؟

گر در کنار روابط بسیار صمیمانه اسرائیل و بهائیان، دوستی های تبشیری ها با این رژیم اشغالگر را هم اضافه کنیم معلوم خواهد شد که جریان تبلیغ مسیحیت در ایران نیز همان راهی را می روند که بهائیان آن را در پیش رو دارند.

ماموریت جریان تبلیغ مسیحیت در ایران همانند فرقه بهائیت ماموریتی تباه کننده در بین ایرانیان مسلمان است و از این منظر است که در قاموس روابط پیدا و پنهان اسرائیل، تبشیری ها جایگاه ویژه ای پیدا می کنند و سران جریان تبشیر از سوی این رژیم تکریم می شوند.

 در بعد رسانه ای هم نگاهی گذارا به سایت های راه اندازی شده توسط اردوگاه صلیبی گویای این است که آنها راهبرد خبری شان را طوری چیده اند که از تبشیری ها و بهائیان به عنوان دو اقلیت مظلوم در ایران نام برده شود و مدافعی تمام عیار برای این دو فرقه باشند.

 اردوهای برگزار شده توسط اردوگاه صلیبی در اسرائیل با شرکت مسیحیان فارسی زبان ، تعریف و تمجیدهای سران تبشیری ها از اسرائیل، حمایت های دو جانبه اسرائیل و تبشیری ها همگی نشان دهنده علت های ناگفته حمایت از جریان تبشیر از سوی صهیونیست ها است.

در پایان باید خاطرنشان ساخت تمامی آنچه در این مجال اندک بیان شد تنها بخشی از علل ناگفته حمایت صهیونیست از بهائیت و مسیحیت تبشیری است که هم راستا با نظام سلطه و اسرائیل در تخریب فرهنگ ایرانی اسلامی می کوشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی