رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۲۸ ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

سیل آبروی مسیحیت تبشیری را هم برد!!

سیل اخیر تمایز مردان مرد در میدان عمل و اشبه الرجال ها در حرف و وراجی را بسیار واضح نشان داد.

رهپویان هدایت: جدای از اینکه سیل، تفاوت بین ایرانیِ انقلابی و دردمند را با ایرانیِ حراف و بی درد، مسلمانِ واقعی و انقلابی را با مسلمان امریکایی عیان ساخت، مسیحی راستین و تفاوت آشکار آن با مسیحیت صهیونیستی تبشیری را هم هویدا کرد.

نزدیک به یک ماه از شروع بارش های سیل آسا در چند استان کشور می گذرد و در تمامی این مناطق عده ای از هموطنانمان عزادار شده، عده ای آسیب دیده، مناطقی تخریب شده و.... که با نوع دوستی و همت هموطنان عزیز از نیروهای مسلح، بسیج، هلال احمر، حوزه های علمیه و... با الگوگیری از شهدا و راه صادقانه و خالصانه آنان در صدد التیام درد آلام مردم بر آمدند.

حتی گروه های مختلفی از کشورهای همسایه کمک های انسان دوستانه فرستادند و نیروهای مقاومت در منطقه هم به یاری شتافتند. آنچه در این مقال اهمیت دارد نوع برخورد پرسروصداترین فرقه از مسیحیان است که بسیار خود را بالاتر از دیگر ادیان و فرق می دانند.

 مسیحیت تبشیری که با رسانه های فراوان و شبکه های مختلف در حال تبلیغ و ترویج مسیحیت مورد قبول صهیونیست هاست، چهره ای به ظاهر رئوف، مهربان، دلسوز و آرام از خود به نمایش می گذارد و در اتفاقات گوناگون برای کشورهای مختلف برنامه دعا در شبکه های خود منتشر می کند.

 آنها حتی در آتش سوزی و طوفان اخیر امریکا بارها برای مردم این کشور و نجات آنها برنامه دعا پخش کرده و از مردم درخواست دعا می کردند.

اما سیل اخیر لباس پشمین گوسفندی از روی کثیف این گرگ ها برداشت و این رسانه ها و شبکه های ماهواره ای مسیحیت تبشیری  نشان دادند با اینکه فارسی می نویسند و فارسی حرف می زنند اما هیچ رنگ و بوی از مرام و منش مردم ایران اسلامی را با خود به ارث نبرده اند.

در این روزه ها که بسیاری مشغول امداد و خدمت بودند این مسیحیت تبشیری بود که در کنار رسانه های ضد انقلاب و ایران قرار گرفت و دائما با بزرگنمایی تخریب ها و کشته ها سعی در گسترده کردن ابعاد روانی سیل و تخریب ها و فلاکت بار نشان دادن اوضاع در پی سیل اخیر داشت.

مسیحیت صهیونیستی به جای برانگیختن حس نوع دوستی و بودن در کنار امدادگران سمت و سوی تخریبگران را گرفت و تیترها و گزارش ها را معطوف به سیاه نمایی کرده و حتی برخورد با چند مهره وهابی تخریبگر را هم تاب نیاورد.

نظرات (۱)

دم سپاه و ارتش و بچه بسیجی
گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی