رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه ارديبهشت ۱۵ ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ

خوش خدمتی سردمداران بهائیت به اسرائیل

بها، سردمدار فرقه ضاله بهائیت که پیروان این فرقه شان خدایی برای او قائل هستند به مقلدان خود می گوید:"طبع و نشر باید با اجازه حکومت باشد و الا مخالف با امر الله است" (گنجینه حدود و احکام، ص 463)

با توجه به اعمال و رفتار پیروان فرقه ضاله بهائیت این مطلب روشن می شود که سخن بها دارای منظور خاصی بوده و عمومیت ندارد. مقصود بها در عبارت فوق صرفا اسرائیل می باشد چراکه در سایر کشورها بدون توجه به ممنوعیت قانونی به فعالیت های تبلغی خود ادامه می دهند.

اگر بهائیان واقعا اهل تمکین از قوانین بودند باید تمام سایت ها و رسانه های خود را که به نشر کتب و مجلات این فرقه ضاله در فضای مجازی می پردازد تعطیل می کردند. عدم تبعیت از قانون و انجام اعمال خائنانه از ویژگی های اصلی بهائیت محسوب می شود.

در حقیقت سردمداران فرقه ضاله بهائیت به دلیل اینکه دست پرورده رژیم غاصب صهیونیستی می باشند همیشه طبق منافع آن ها سخن گفته و بر میل آن ها رفتار کرده اند. هیئت بین المللی بهائی(بیت العدل) در نامه ای که در اول ژانویه 1952م برای محفل ملی بهائیان ایران ارسال کرده، به رابطه صمیمانه شوقی با رژیم اشغالگر صهیونیستی اقرار می کند:

"روابط حکومت(اسرائیل) با حضرت ولی امر الله(شوقی افندی) و هیئت بین المللی بهائی دوستانه و صمیمانه است و فی الحقیقه جای خوشبختی است که راجع به شناسایی امر(بهائیت) در ارض اقدس موفقیت هایی حاصل گردیده است"(مجله اخبار امری، ش5، شهریور 1331 ص16)

متن فوق از بیت العدل به تمام محفل های بهائی ارسال گردیده و مضمون آن این است که شوقی افندی توانسته خود را به اسرائیلی ها اثبات کند و از حمایت همه جانبه آن ها برخوردار گردد پس تمام بهائیان باید در تقویت و توان بخشی به رژیم غاصب صهیونیستی کوشا باشند.

در مجموع آنچه گفته شد مقصود از "اجازه حکومت" که بها شرط تبع و نشر کتاب عنوان می کند صرفا رژیم صهیونیستی می باشد و  سایر کشورها و ملل در این تعبیر جایی ندارند.

گفتنی است این بده و بستان های میان رژیم غاصب صهیونیستی و فرقه ضاله مضله بهائیت دو طرفه است و همان طور که این رژیم فرقه را حمایت کامل می‌کند، بیت العدل نیز دستور صریح داده که تبلیغ فقط در خارج از خاک سرزمین جعلی اسرائیل باید صورت گیرد یعنی همه باید بهائی الا یهودیان صهیونیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی