رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه خرداد ۲۷ ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ

️دروغ پراکنی راهبرد جریان تبشیر

رهپویان هدایت: در فلسفه قاعده ای وجود دارد به این مضمون که استثنا در عمومات امکان وقوع دارند. قاعده مزبور این فکر به ذهن متبادر می‌کند که امکان دارد در میان هزاران هزار روحانی و طلبه در ایران اسلامی، باشند تعداد محدود و خاصی که به سبک و سیاق ساده و همراه با قناعت امام عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب، زندگی را سیر نمی کنند اما چرا این تعداد بسیار محدود و غیر قابل مقایسه با اکثریت طلاب و روحانیون در منظر عده ای کثیر می نمایند!

بررسی هایی انجام شده نشان می‌دهد که یکی از علل این اتفاق دروغگویی و سیاه نمایی های بیش از حد رسانه های مسیحی تبشیری است. این رسانه های صهیونیستی صدها مطلب جعلی و یا همراه با نگاه جانبدارانه و سیاه در حدود یک سال اخیر پیرامون  این موضوع منتشر نموده اند که جای بسی تعجب است.

برای نمونه به حفاظت ویژه ای که از ائمه جمعه تمام کشور می شود! ( که از دروغ های واضح است) اعتراض کرده و خود را دردمند و همراه مردم نشان می دهند اما زمانی که امام جمعه کازرون تک و تنها ساعت 3 بامداد به شهادت می رسد، ناگهان همه آن مطالب کذبی که نوشته اند یادشان می رود!! و سکوت می کنند.

به دروغ از توجه ویژه نظام و دولت به طلاب و وضع بسیار مطلوب آنان تیتر می زنند ولی آن زمان که طلبه مظلوم همدانی به شهادت می رسد تصویری از محل و نوع زندگی بسیار ساده (حتی پایین تر از کارگران ) خانواده این شهید را در همدان به تصویر نمی‌کشد تا بیننده متوجه نشود میان سیاهی و سفیدی چقدر فاصله است.

دیگر این که مسیحیت تبشیری صهیونیستی چه زمانی زندگی ساده امام جمعه جدید اهواز که در بدترین منطقه اهواز ساکن شده و حاضر به سکونت در مناطق خوب شهر نشد را تیتر خواهد کرد؟

یا اینکه، زندگی ساده صدها امام جمعه و هزارن طلبه ای که به سختی و با قناعت زندگی می کنند را در رسانه های خود نشان خواهد داد؟!

پاسخ: هرگز...

سران این جریان برانداز عاشق اند، عاشق دروغگویی و نیرنگ


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی