رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه تیر ۱۵ ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ

ماموریت طولانی مدت بهائیان که شکست خورد

برنامه ای که برای فرقه های تشکیلاتی تعریف شده است در دو مقطع کوتاه مدت و بلند مدت ابلاغ می گردد. وظیفه سردمدار فرقه این است که ماموریت های مخربی که به او اعلام شده را وجهه ای قدسی ببخشد و پیروان را مجاب به انجام آن ها نماید.

رهپویان هدایت: در فرقه ضاله بهائیت، برنامه طولانی مدت این بود که مهره های بهائی در جوامع اسلامی-شیعی مانند ایران فعالیت های خود را به شدت افزایش دهند تا بستر برای نفوذ و ورود کشورهای استعماری به ایران باز شود. در واقع ساختار بهائیت این گونه طراحی شده است که فضا را برای حضور و دخالت اجانب و بیگانگان در ممالک اسلامی محیا نماید.

عبدبها از سردمدران مهم بهائیت ازجمله افرادی است که گفته ها و نوشته های او نشان می دهد که می کوشد دقیقا طبق یک برنامه شوم استعماری حرکت کند. یکی از ویژگی هایی که می توان به واسطه آن کذب مدعا و مهره بودن این سردمداران مشخص کرد پیش بینی ها و وعده هایی است که توسط آن ها به پیروان داده می شد. این پیش بینی ها و وعده ها نشان دهنده اهداف ماموریتی است که سردمداران فرقه باید در تحقق آن کوشا باشند اما نکته مهم اینجاست که این پیش بینی ها عمدتا غلط از آب در می آمد و ای امر نشان دهنده این است که هیچ وجه قدسی و ماورایی در تشکیلات فرقه ای وجود ندارد.

در کتاب حکایت دل از منابع مهم فرقه ضاله بهائیت نوشته شده است که عبدبها در جمع اندک پیروانش گفت:" حال که در ایران رفع حجاب شده باید مهیای تبلیغ باشند. سوء استفاده از این موضوع نشود، سعی کنند که آماده پذیرائی از خواهران آمریکایی و اروپایی خود باشند هم مهیای پذیرائی و هم حرکت و فعالیت، زیرا عنقریب خواهران و برادران غربی ایشان فوج فوج و دسته دسته به ایران خواهند آمد، آن وقت است که دوش به دوش آنان بامر خدمت کنند"

رژیم پهلوی که پس از قاجار با برنامه ای از پیش تعیین شده توسط کشورهای استعماری به قدرت رسیدند بخشی از پازلی بودند که باید با فعالیت های بهائیان کامل می شد. بهائیان با رژیم پهلوی اهداف بسیار نزدیکی داشتند. اموری مانند حمایت از کشف حجاب، افزایش بی بند و باری و در مجموع اسلام ستیزی از ماموریت های مشترک این دو مهره محسوب می شد از اینرو عبدبها ماموریت پیدا می کند تا مهره های خود را برای فعالیت گسترده و تشکیلاتی در ایران ترقیب کند. نکته بسیار مهمی که عبدبها با صراحت تمام عنوان می کند این است که بهائیان باید فضا را برای حضور آمریکایی ها در ایران محیا کنند که این همان ماموریتی است که در سطور قبل در مورد آن بحث شد.

سردمداران بهائیت پس از آنکه در فلسطین حاضر شدند و بستری برای پیدایش اسرائیل فراهم نمودند باید در ایران نقش بازدارنده را ایفا می کردند به این معنا که توان کشور توسط بهائیان  و پهلوی گرفته می شد تا سد محکمی که در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بود از میان می رفت. این پندار شوم با پیروزی انقلاب اسلامی از میان برداشته شد و با اخراج مهره های آمریکایی از ایران کذب مدعا و وعده های عبدبها اثبات شد.

امروزه بهائیان دقیقا طبق دستورات فرقه ای که از آن به تشکیلات اداری نام می برند، عمل می کنند و می کوشند به هر نحو ممکن کشور را تضعیف و راه را برای سلطه بیگانگان باز نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۵
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

فرقه ضاله بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی