رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مهره های فرقه ضاله بهائیت از ظرفیت فضای مجازی برای اقدامات جاسوسی بهره می گیرند و در حقیقت تشکیلات بهائیان با استفاده از رسانه ها ماموریت های جاسوسی را به اعضا ابلاغ می کنند.

رهپویان هدایت: تولید کلیپ هایی با مضامین اجتماعی و حتی ادبی که در رسانه های وابسته به این فرقه منتشر می گردد همگی جهت خط دهی به اعضای تشکیلات می باشند، بنابراین باید این پیام ها را رمزگشایی نمود. در یکی از پیام ها به بهائیان دستور داده شده تا همسایگان خود را تحت نظر بگیرند و برنامه ای ترتیب دهند تا آن ها نیز در فعالیت های فرقه ای وارد شوند.

جالب اینجاست در پیام مذکور کیفیت و نحوه نفوذ مهره های این فرقه به حریم خصوصی خانوادگی همسایه های اعضا نیز مطرح شده است. این امر نشان می دهد که فرقه تشکیلاتی بهائیت برای اقدامات مخرب خود هیچ حد و مرزی نمی شناسد و تنها مناسبات فرقه ای را در نظر دارد. بهائیان طبق پیام مذکور باید همسایگان خود را تحت نظر بگیرند و موارد زیر را در خصوص آن ها انجام دهند:

1)فرصتی برای ورود به حریم شخصی همسایگان پیدا کنند، مثلا وقتی صدای مشاجره خانوادگی از منازل آن ها شنیده شود، موقعیت مناسبی است.

2)از همسایه ها در مورد شغل، وضعیت اقتصادی و میزان تحصیلات اطلاع پیدا کنند.

3) روحیات فرزندان همسایه ها و علائق آن ها را پیدا کنند و توجه کنند که همسایگان چه برنامه هایی را از تلویزیون می بینند.

4)زمان رفت و آمد و مهمانی های همسایگان و اینکه معمولا در چه ساعاتی دچار اختلاف می شوند، بررسی گردد.

با شناخت از شگردهای شوم فرقه ضاله بهائیت این امر مشخص می شود که بهائیان در صدد نفوذ در تمام بسترها هستند و محدودیتی نیز در این خصوص برای تشکیلات خود قائل نیستند. علاقه قلبی بهائیان به قبله خود یعنی اسرائیل به حدی زیاد است که حاضر می شوند تمام آشنایان و همسایگان خود را فدای آن نمایند.

بهائیان برای نفوذ در بین خانواده ها بهائی بودن خود را کتمان نمی کنند تا با به دست آوردن اعتمادی هرچند اندک، کنترل ذهن افراد را در دست گیرند.

بها، سردمدار فرقه ضاله بهائیت در کتاب مائده آسمانی، ج2، ص35 می نویسد:

"مجالست اشرار نور جان را به نار حسبان تبدیل نماید، زیرا ممکن نیست که شخص سالمی با مسلولی و یا مجذومی الفت نماید و علت سرایت نکند."

مقصود بها از اشرار، صرف غیر بهائیان می باشد که با این وصف مشخص گشت که مجالست اعضای این فرقه تنها در جهت منافع تشکیلاتی است چراکه بها، سردمدار بهائیت، غیربهائیان را اشراری خطاب می کند که مانند جذامی از آن ها دوری نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی