رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۱۲ ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ

رسانه‌های دروغگوی تبشیری

رهپویان هدایت: یکی از سایت های خبری مسیحیت صهیونیستی که مدافع جنایتکارانی چون پادشاه عربستان، رئیس جمهور امریکا و جانی بزرگ قرن رئیس رژیم اشغالی قدس است؛ اقدام به انتشار دروغی بزرگ نموده و با تحریف گفته های رئیس دفتر مقام معظم رهبری، ادعاهای بی سند و سراسر کذب معاندین را مطرح کرده است.

شناخت مزدوران این سایت که با هدف رضایت رژیم عقب مانده عربستان و امریکا مطالب را منتشر می کند با توجه به نوع طرفدارانش نمی تواند کار سختی باشد.

این رسانه در دروغی بزرگ، دارایی نقدی یک کمیته را 100 میلیارد دلار!! دانسته و 80 درصد امکانات اقتصادی کشور را زیر نظر رهبر معظم انقلاب می داند!!

کلی گویی یکی از روش های دروغ پراکنی این سایت های مزدور است که در قالب مسیحیت سعی دارند مردم را از اسلام متنفر کنند. این قبیل نوکران تبشیری صهیونیستی یقینا با هدف سیاه نمایی و تخریب جایگاه ولایت فقیه این مطلب را نگاشته اند.

این سایت کل دارای های 40 ساله یک نهاد با ده ها زیر مجموعه را از ابتدای انقلاب، همراه با کل اموالی که از سلطنت طلبان پهلوی در ابتدای انقلاب پس گرفته اند، به اسم دارای نقدی منتشر می کند!!! این نشان دهنده همان خوی کثیف و بی صداقتی این داعیه داران بی خرد است.

 مهمترین شرکت های اقتصادی در دنیا که برای همه شناخته شده هستند 100 میلیارد دلار دارایی نقدی ندارند که این را می توان با جستجویی معمولی متوجه شد!! وزارت نفت ایران که بار عمده مالی کشور را بر دوش می کشد در سال 98 حدود 29 میلیارد دلار درآمد نفتی را تخمین زده است! حال چطور فقط یک نهاد که هدف عمده آن رفع محرومیت است صد میلیارد دلار دارایی نقدی داشته باشد!!

و همه اینها در حالی است که 90 درصد سود فعالیت های این نهاد برای ایجاد اشتغال در بین قشر مستضعف و محرومیت زدایی به کار برده می شود.

این ستاد تا انتهای سال 98 بالغ بر 700  هزار شغل ایحاد خواهد کرد و یکهزار مدرسه و 11 بیمارستان در مناطق کمتر برخوردار سراسر کشور بنا نموده است. در کنار بسیاری از فعالیت های مهم مانند ایجاد موسسه های دانش بنیان، ایجاد کارخانه های داروسازی برای مقابله با تحریم ها و... کمک به سیل زدگان و تهیه امکانات زندگی را برای 18 هزار خانواده ودر سیل اخیر نیز بوده است.

در انتها باید از این ریاضی دانان احمق و مزدور پرسید این 80 درصد اقتصاد کشور که زیر نظر مقام معظم رهبری هستند، در واقع کجا هستند‍؟ آیا نفت، پتروشیمی، بازرگانی، صنعت و معدن، مسکن و شهرسازی، محیط زیست، کشاورزی، امور مالیاتی، شهرداری ها و.... که در اختیار دولت است، فقط 20 درصد را تشکیل می دهند!!!؟؟؟

تبشیری ها مانند معاندین و به دستور امریکایی ها می دانند که باید در این شرایط اقتصادی مهمترین ارگان هایی که برای مردم و در راستای رفع مشکلات و محرومیت مردم کار می کنند را مورد هدف و سیاه نمایی قرار دهند.


نظرات (۲)

بی شرفای دروغگو. این مسیحی های یهودی رو میگم
ولایت فقیه دژ مستحکم این نظامه و اگر اون رو هدف بزنند کار تمام است!!! اما کور خوندن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی