رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

علی محمد باب سعی کرد تا بنای فساد و هوسرانی را در ایران اشاعه دهد، آتش این امر در ابتدا دامان متعلقات خود او را گرفت و همسر وی شهره به بی عفتی گردید. در واقع فحشا موضوعی نهادینه شده در بابیت و بهائیت است، چنان که مطابق حکمی که امروز هم بهائیان  به آن پای بند هستند یک زن مجاز است 9 همسر داشته باشد.

رهپویان هدایت: سردمداران فرقه ها اغلب افرادی هوسران و دارای مفاسد اخلاقی می باشند که همیشه نیز برای اینگونه رفتارهای خود توجیهاتی می تراشند. این مسئله در فرقه ضال بهائیت بیش از هر فرقه دیگر ظهور و بروز دارد و سران آن همگی غرق در اقسام مفاسد و شهوات نفسانی بوده اند. باب، که زمینه ساز ساخته شدن این فرقه بود، شرایط را برای ابتذال کشاندن اندک پیروان خود فراهم کرد و در واقع مسیر انحرافی که وی بنای آن را گذاشت لاجرم به بی بند و  باری و هرزگی ختم می شد. اندکی پس از فتنه ای که باب مسبب آن بود، بابیان در بدشت گردآمده و اعلام کردند از این پس شریعت از آن ها ملغا شده و همه چیز برای آن ها مجاز و حلال می باشد.

در واقع حرکت  فرقه ها به سمت تحقق اموری است که در ابتدا سعی در کتمان  آن داشته اند و این امور به مرور زمان آشکار می گردد. باب، خود فردی شهوتران و شهرت طلب بود و از اینرو با حمایت همه جانبه استعمار اقدام به راه اندازی فرقه ای ضاله نمود. در کتاب بهائیت در ایران، صفحه 180 نوشته شده علی محمد باب که توسط معتمدالدوله ولی اصفهان مورد حمایت قرار گرفت و در خانه او اسکان یافت، همسرش در شیراز مانده بود. معتمدالدوله دوشیزه زیبایی را برای علی محمد باب در نظر گرفت و آنان ازدواج کردند. پس از مرگ باب، جانشین او و دیگر مریدانش به این زن رحم نکرده بر او تاخته و به وصالش رسیدند. بعدها نیز خود بهائیان لقب ام الفواحش را بر وی گذاشتند.

باب که سعی کرد تا بنای فساد و هوسرانی را در ایران اشاعه دهد، آتش این امر در ابتدا دامان متعلقات خود او را گرفت  و همسر وی شهره به بی عفتی گردید. در واقع فحشا موضوعی نهادینه شده در بابیت و بهائیت است، چنان که مطابق حکمی که امروز هم بهائیان  به آن پای بند هستند یک زن مجاز است 9 همسر داشته باشد.

از دیگر مصادیق فحشای سازمان یافته در این فرقه را می‌توان در رفتار زرین تاج یافت. این زن، که در میان اعضای فرقه به عنوان یک الگو مطرح است کسی بود که علی رغم تاهل و داشتن سه فرزند به باب پیشنهاد ازدواج داد. وی در مازندران که محیط مذهبی بود، در روز روشن با مردان در حمام خلوت می کرد.(تاریخ جامع بهائیت،  صفحات 191-193) همچنین او در جریان بدشت با چند تن از بابی ها به فحشا پرداخت.(سایه روشن بهائیت، صفحه39)

امتداد این امر به نحو بدتری در فرقه ضاله بهائیت ظاهر شده است. بها تا آنجا پیشرفت که حکم داد اگر پیروانش مرتکب زنای محصنه نیز شوند با پرداخت طلا به بیت العدل بخشیده خواهند شد و بنابر این رویکرد سردمداران بهائیت، امروزه بهائیان از دشمنان و منکران شدید عفاف و حجاب می باشند. بهائیت امروزه به آنجا رسیده است که هرگونه غیرت و حمیت را انکار می کند و تنها در صدد افزایش بی بند و باری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی