رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مسیحیت تبشیری به عنوان یک فرقه منشعب آز آیین پروتستان با ابداعات جعلی خود توانسته انحرافات عمیقی در بدنه دین مسیحیت وارد نماید. افسانه نجات نمونه ای ابداعات جعلی است که ساخته و پرداخته ذهنی شائول یهودی  یا همان پولس می باشد. 

رهپویان هدایت: این اشراف زاده یهودی معتقد بود که با گناه آدم، انسان­ها همه گناهکار شدند و بدین ترتیب گناه و مرگ به جهان آمد. این گناه با زاد و ولد بین انسان­ها اشاعه یافت و این جسم انسان است که عامل کسب و انتقال گناه است ... عامل ورود گناه به جهان، آدم است.

گناه او گناه شخصی نیست لذا نزد او باقی نمی­ماند و به همه سرایت می­کند. چرا که او با این گناه جوهر انسان را فاسد کرد و بدین ترتیب انسان تحت سلطه گناه درآمد. انسان به سبب سرپیچی آدم گناهکار شد و به دلیل تبعیت از آدم ثانی (عیسی مسیح) از گناه پاک می­شود و جلال خدا را درک می­کند.

به نظر پولوس یهودی  اگر حضرت مسیح به صلیب کشیده نمی­شد جهان تحت سلطه گناه باقی می­ماند و انسان هرگز راهی به نجات نداشت، لذا برای نجات انسان باید یگانه پسر خدا قربانی می‌شد.

برای اطمینان بیشتر در کتاب مقدس می خوانیم که  تنها خدا می‌تواند ما را از گناه پاک کند و از تاوان گناه نجات دهد (دوم تیموتائوس 9:1؛ تیتوس 5:3). خدا چگونه نجات می‌دهد؟در آموزه‌ی نجات در مسیحیت، خدا ما را از طریق عیسی مسیح نجات داده است (انجیل یوحنا 17:3). به‌خصوص، نجات ما از طریق مرگ مسیح بر روی صلیب و رستاخیز او از دنیای مردگان، بدست آمد (رومیان 10:5؛ افسسیان 7:1). کتاب مقدس به روشنی به ما می‌گوید نجات هدیه باشکوه خداوند برای ما می‌باشد که سزاوار آن نیستیم (افسسیان 5:2، 8) و فقط از راه ایمان به عیسی مسیح در دسترس ما خواهد بود (اعمال 12:4)

گفتنی است افسانه نجات  چندین قرن بعد از عروج عیسی مسیح توسط  پدران کلیسا توسط کشیشان مسیحیت تبشیری رواج پیدا کرد با بررسی کتاب مقدس و منابع معتبر مسیحیت، به این تناقض بر می خوریم چرا عیسی مسیحی به صراحت در باره این موضوع مهم و حیاتی صحبتی نکرده است؟ 

چرا سالها بعد از عیسی مسیح فقط مسیحیت صهیونیستی به این مساله توجه می کند و افسانه نجات را در آموزهای مسیحیت تبشیری وارد می نماید؟

به تعبیر دیگر تمامی بشریت تا سال‌ها بعد از مصلوب شدن و عروج عیسی مسیح در گناه اولیه آدم ابوالبشر گرفتار بودند تا اینکه فرقه مسیحیت تبشیری این افسانه را ایجاد کرد و لکه ننگ گناه اولیه از دامن انسان ها پاک شد. به نظر می‌رسد این استدلال هم همانند استدلال های بی پاسخ گذشته بر دلایل بی اعتباری و جعلی بودن افسانه نجات افزوده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی