رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۱۰ ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴ ب.ظ

کلیساهای خانگی تهدید نوین جریان تبشیر

رهپویان هدایت: جریان تبشیر که همواره از کلیساهای غیرقانونی و زیرزمینی موسوم به “کلیسای خانگی” به عنوان یک فرصت بهره گرفته اکنون به این نتیجه رسیده که کلیساهای خانگی معظلی هستند که باید با آنها مقابله شود.

در همین راستا برخی مهره‌های جریان تبشیر به میدان آمده و رسما اعلام کرده اند که کلیسای خانگی ضد "کتاب مقدس" است و در جایی از کتاب مقدس نامی از آن نیامده است.

همچنین برخی دیگر اعتراف به رواج فساد در این کلیساها کرده و اعلام داشتند که "در کلیساهای خانگی، مشکلات و فسادها زیاد است، برخی از شبانهای کلیسای خانگی با استفاده از اهرم های فشاری که دارند، مانع از افشاگری می شوند که این یک آسیب بزرگ است".

بسیاری از سردمداران و مهره های شناخته شده جریان تبشیر اکنون به سخن آمده و رسما اعلام کرده اند که بیشتر این کلیساها توسط افرادی مدیریت می‌شود که از کم ترین اطلاعات الهیاتی نیز بهره نداشته و از این مجامع زیر زمینی به عنوان یک سکوی پرش استفاده می‌کنند.

شبانان کلیساهای خانگی بنا به اعترافات سردمداران جریان عده ای افراد سود جو و فرصت طلب هستند که از اعضا بیشترین سوء استفاده ها را کرده و موجب به انحراف کشیدن آنها می‌شوند، به گفته همین افراد از شبانان خانگی پروندهای فساد مالی و اخلاقی بسیاری حتی در خارج ایران به ویژه در ترکیه وجود دارد و این مجامع زیر زمینی تبدیل به یک تهدید برای مسیحیت شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی