رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

با نگاهی به منابع خبری و رسانه های  کشور های غربی مشاهده می کنیم امروزه مسیحیت تبشیری در کشور های اروپایی و بالاخص آمریکا با مشکلات بی شماری مواجه شده است که حتی توان رفع  این معضلات و مشکلات را هم ندارد.

رهپویان هدایت: با بررسی سایت‌ها و اخبار رسانه‌های تبشیری در کشورهایی که مسیحیت تبشیری در آن رواج دارد مشاهده می‌شود که میزان تنفر مردم از فرقه‌های مسیحیت تبشیری رو به فزونی است.

در سایت‌های خبری رسمی مانند کریستین پست و امثالهم، دائماً از خلوت شدن کلیساهای ساختمانی و تعطیلی مراسم‌های پرستشی اخباری منتشر می‌شود. سوءاستفاده کشیشان تبشیری در زمینه مسائل اخلاقی و اعتقادی، بسیاری از پیروان این فرقه صهیونیستی را منزجر ساخته و جوانان کشورهای اروپایی، ترجیح می‌دهند که پایبند به هیچ دین و مذهب مشخصی نباشند و آزادانه زندگی کنند.

در کشورهای اروپایی و آمریکایی که مهد جریان مسیحیت تبشیری است مشاهده می‌شود که مردم در اماکن عمومی به کشیشان تبشیری حمله‌ور‌می شوند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهند و سایر مردم هم بی‌تفاوت از کنار این‌گونه مسائل عبور می‌کنند. بعضا در خبر های آنان می خوانیم کلیسا های آنان توسط افراد ناشناس هدف حمله قرار گرفته و خسارت مالی فراوانی را وارد کرده اند.  

در اخبار روزانه جریان مسیحیت تبشیری صحبت از عدم پایبندی افراد به کانون خانواده به چشم        می‌خورد و فسادهای جنسی در میان پیروانشان از عناوین دائمی در رسانه‌های تبشیری است.

کشور هایی که داعیه دار پیشرفته ترین تکنولوژی و صنعت در جهان هستند اما از نظر شاخصه های بین المللی در زمینه رفاه اجتماعی در زیر خط صفر قرار گرفته اند و مقامات سیاسی و اندیشمندان حوزه اجتماعی هیچ گونه  راهکار مفید و موثری نمی توانند اتخاذ بکنند. بسیاری از موسسات و سازمان های تحقیقاتی آنان در این خصوص،  آمار و ارقام وحشتناکی از وضعیت رفاه اجتماعی و روانی  ارائه می دهند.

بنابراین چگونه می‌توانیم ادعای دروغین صلح جهانی فرقه مسیحیت تبشیری را قبول کنیم در حالی‌که ثمره تبلیغ و تبشیر در کشورهای توسعه یافته  چیزی جز آشفتگی و نابسامانی اخلاقی و اجتماعی نبوده است.

به این ترتیب باید گفت کشور های توسعه یافته و مهد جریان تبشیر هنوز عقب مانده هستند و حتی در شمار کشورهای در حال توسعه هم محسوب نمی‌شوند. چرا که موافق با قوانین بین الممللی اخلاق از شاخصه های توسع یافتگی قلمداد شده و ضعف در این موضوع اجتماعی به عنوان ملاک توسعه نیافتگی و عقب ماندگی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی