رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
 

انجمن رهپویان هدایت: سال 2020 در حالی شروع شده که در کشورهای همسایه به ویژه ترکیه اعضای کلیساهای تبشیری رغبتی به حضور در جشن کریسمس نداشته‌اند و دلیل اصلی آن عملکرد نامناسب شبانان خودخوانده بوده است.

در مطلب پیش رو سندی از این عملکرد نامناسب را افشا خواهیم کرد. پیشاپیش از انتشار برخی کلمات پوزش می‌طلبیم.

انجمن رهپویان هدایت: فساد کلیسا و کشیشان مقوله ای است بسیط به وسعتی که ابتدا و انتهای آن معلوم نیست. در آرشیو موجود در کانال و وبلاگ رهپویان هدایت موارد بی شماری از بی عفتی ها و فسادهای گوناگون کشیشان مسیحیت صهیونیست و علی الخصوص کشیشان خودخوانده و کم سواد فارسی زبان را بیان کرده ایم.

اما این بار یکی از چهره های وابسته به سلطنت طلبان در گفتگوی خود با یک کشیش ایرانی به صراحت از فساد جنسی یکی از مهمترین چهره های مسیحیت تبشیری نام می برد.

نامبرده در این پیام اشاره می کند که فساد در کلیساها و کشیشان روزبه‌روز بیشتر می شود. او می گوید من خودم شخصا شاهد گریه های زنانی بودم که توسط کشیشان فارسی زبان مورد تعرض و تجاوز قرار گرفتنه اند.

این شخص که از همپیالگان خارج نشینان معاند است و خود در زمره همراهان مسیحیان تبشیری است در ادامه موردی را مطرح می کند که هنوز صدای گریه ها و ناله های زنی که دو ماه قبل توسط یکی از معروفترین کشیشان فارسی زبان مورد تجاوز قرار گرفته بود در گوشم هست.

وی در ادامه عنوان می کند که اتفاقا این گرگ و این کشیش فاسد یکی از چهره های شاخصی است که توسط رسانه ها و سایت های مسیحیت تبشیری بزک شده و تبلیغ می شود.

وی به صراحت اعلام می‌کند: این فرد کشیش کثیفی که همه او را می شناسید و حتی محبت نیوز از این آدم کثیف و گرگ به عنوان رهبران کلیسا نام برده است  و من بزودی این گرگ کثیف را که خیلی علاقه به چنگ زدن زنان بر تنش را دارد معرفی خواهم کرد.

این فرد در خاتمه اعتراف می‌کند که امروز بسیاری از کشیشان تبشیری به خاطر اهداف خودشان از مردم سوء استفاده می‌کنند.

گفتنی است این ها فقط قطره ای از دریای فسادی است که مسیحیت صهیونیست آن را به صورت برکه ای زیبا برای مخاطبانش تبلیغ می کند و سپس...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی