رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: تشکیلات فرقه ضاله بهائیت اگرچه در اسرائیل قرار دارد اما به اذعان خود بهائیان وطن حقیقی آن در آمریکا می باشد. با شدت گرفتن تحریم ها و دشمنی های آمریکایی ها با ایران موجی از فعالیت های رسانه ای بهائیان آغاز شد که سیاه نمایی و تخریب وجهه کشور در عرصه بین الملل  محور اصلی آن بود.  بررسی اقدامات رسانه های وابسته به فرقه ضاله بهائیت نشان می دهد که آنان حتی در یک مورد نیز بر خلاف موضع گیری های آمریکایی ها نظری ابراز نداشته اند و همواره با انتشار اخبار کذب و جهت داده شده در صدد جو سازی علیه ایران می باشند.اصلی ترین محفل بهائیان، محفل ملی آمریکا است که وظیفه خط دهی به مهره های این فرق ضاله را بر عهده دارد و جمیع فعالیت های آنان نیز بر اساس گفته های این محفل تعیین می گردد.

روند رسانه های وابسته به فرق ضاله بهائیت نشان می دهد که آنان با فضا سازی و اقدامات روانی سعی دارند تا شرایط را برای اقدامات آمریکایی ها فراهم کنند چنانچه از چند وقت پیش نیز اجیران خود فروخته بهائی مانند عرفان ثابتی و افنان به هتاکی و اهانت نسبت به سردارد سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخته بودند. با این وصف امروز که آمریکا در خط مقدم دشمنی و محاربه مستقیم با ایران اسلامی قرار گرفته، بهائیان نیز به عنوان سربازان پیاده نظام آن در صدد ضربه و لطمه به کشور بر آمده اند. واضح است در شرایط حساس کنونی هرگونه فرد یا تشکیلات جاسوسی وابسته به دشمن را باید از میان برد و با این عمل  اجازه ضربه و لطمه به کشور  را از آنان گرفت.

از آنجا که بهائیت نوعی کالت بوده و ارتباطی به مذهب ندارد، دین و مباحث فرقه ای تنها به عنوان پوششی برای اقدامات جاسوسانه آن ها می باشد.  کالت‌ها از نهادهای ضداجتماعی، مافیا، گروه های فحشا و موادمخدر به وجود می آیند که اغلب برای اغفال جامعه توسط  یک یا چند تشکیلاتی جاسوسی به کار گرفته می شوند. با این وصف، مقابله و مبارزه با فرقه ضاله بهائیت، در واقع پیکار با یک تشکیلات جاسوسی است که سعی دارد تا در پوشش فرقه ای فعالیت کند. حال که در نبرد با آمریکا و مهره های وابسته به آن فصل جدیدی آغاز شده است نباید این پیاده نظام‌های خائن، وطن فروش و جاسوس را از قلم انداخت و اتفاقا باید با تمام توان با فتنه گری و جوسازی های آنان مقابله گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

بهائیان ایران

بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی