رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه دی ۲۱ ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

شبکه های تبشیری در آستانه تعطیلی

 

رهپویان هدایت: جریان تبشیر با استفاده از شیوه های متقلبانه برای تامین منابع مالی از طریق هدایا و کمک های مردمی، سیاست های تبشیری را به صورت کاملا ناشیانه در جوامع بشری اجرا می‌کنند.

شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی در کنار کلیساهای مسیحی و سازمان‌های تبشیری از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغ مسیحیت صهیونیستی در جهان هستند. مسیحیتی که در این رسانه‌ها به عموم عرضه می‌شود، اما با مسیحیت راستین و واقعی که دین‌داران حقیقی می‌شناسند، فاصله زیادی دارد تنها با هدف جذب مخاطب بیشتر است.

یکی از سیاست های جدید عناصر جریان تبشیر در این خصوص، راه اندازی شبکه های ماهواره ای جدید است. در شبکه های ماهواره ای برنامه های تکراری، قدیمی را در هر شبانه روز  با 3 بعضا 4 مرتبه تکرار پخش می کنند و به ناچار برای جلب حمایت و توجه پیروان شان ، با فیلم های سینمایی برنامه های شبکه را پر می کنند.

نقشه راه اصلی این شبکه‌ها فعالیت سیاسی است و مدیران آنها با جریان های برانداز و معاند همچون گروهک منحله منافقین و سلطنت طلبان ارتباط دارند و ضمن فضاسازی و سیاه نمایی گسترده، دروغ پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز دنبال می‌کنند.

جالب اینجاست که در این شبکه ها استبداد مطلق رسانه‌ای حکمفرما است و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف آن‌چه ادعا می‌کنند، توجه چندانی به نظرات مخاطبین خود ندارند.

گذشته از بی‌توجهی به دیدگاه‌های مخالفین، حتی مواردی دیده شده که سیاست‌گذاران و مجریان این شبکه‌ها از شنیدن نظرات موافقین و اعضای خود نیز هراس داشته و از آن‌ها گریزان هستند که این مساله ریزش مخاطب را به دنبال داشته است.

به هر روی عدم استقبال از محتوای توخالی و بی کیفیت اینگونه شبکه های ماهواره ای، حمایت کنندگان مالی این برنامه ها را به مرحله ورشکستگی و ضرر های مالی هنگفت کشانده است.

در ایام شروع سال نو میلادی یکی از عادت های همیشه  عناصر جریان تبشیر این است که به صراحت در برنامه های ماهواره ای از مخاطبین خود برای تامین هزینه های مالی، گدایی کنند و از این طریق با تحریک مخاطبین خود می خواهند مبالغی را جمع آوری کنند که بنابر اعتراف یکی از فعالین جریان تبشیر تا کنون نتیجه برای آنان از این طریق حاصل نشده است.

مدیران شبکه های ماهواره ای با دستپاچگی تمام، از مخاطبین خود عاجزانه و ذلیلانه درخواست کمک مالی می کنند تا بتوانند حیات رسانه‌ای خود را ادامه دهند. در واقع بیشتر شبکه های تبشیری در آستانه تعطیلی قرار داشته و این جریان انحرافی در حال از دست دادن یکی از مهم‌رین ابزارهای تبلیغی خود است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی