رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه دی ۲۶ ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵ ق.ظ

عرفان حلقه قائل به تناسخ است!

انجمن رهپویان هدایت: تناسخ از جمله واژه هایی است که با وجود عاریتی بودن، در عرفان حلقه تفسیر جدیدی یافته است. به گونه ای که مفهوم تناسخ در قالب یک مفهوم جدید به نام کالبد ذهنی پیگیری می شود.

در عرفان حلقه دنیای بعد از مرگ به صورتی تصویر می شود که مخاطب احساس کند راه مصون ماندن از عذاب های بعد از مرگ، پناه آوردن به عرفان حلقه است.

در منابع این گروه آمده است:

« پس از مرگ انسان در زندگی دنیا، تمام کالبدهای او اعم از کالبد روان، کالبد جسم و کالبد اختری می میرند و تنها کالبد ذهنی به حیات خود ادامه می دهد.

اما بین هر مرگ تا تولد در زندگی بعدی فاصله ای هست که به آن برزخ می گویند. برزخ هر زندگی، دوران همان زندگی است.

برای مثال برزخ دنیا درون دنیاست. پس برزخ هر زندگی در همان زندگی و طبعا برزخ دنیا هم در دنیاست. به محض مرگ، نام ما کالبد ذهن است. مالامکان شده ایم اما هنوز در عالم مکان هستیم(برزخ).» تشعشع دفاعی نسخه 4 ص7

اگر از عقیده این گروه در باب برزخ که قائل شده برزخ در همین دنیاست، که ناسازگاری روشنی با ادله نقلی دارد، بگذریم آنچه در جملات بالا مورد اذعان نویسنده است باور به این می‌باشد که حقیقت انسان ها در هنگام مرگ همان کالبد ذهنی است. عبارت پیش گفته که « به محض مرگ نام ما کالبد ذهنی است» بیانگر این باور در کلام نویسنده است.

در متون آموزشی عرفان حلقه نوعی از تسخیر وجود دارد که هر چند به جهت ظاهر، عنوان و اسم آن تناسخ خوانده نمی شود اما نوعی از حلول و برگشت فرد به عالم دنیاست که از تناسخ عادیِ مطرح شده در شبه معنویت های شرقی نیز پیچیده تر است.

بر خلاف تناسخ که هر روح فقط قادر به تسخیر یک کالبد است، در عرفان دروغین حلقه، برگشت کالبد ذهنی به کالبد دیگران و حلول آن در جسم دیگران چه از نظر تعداد کالبدی و چه از نظر نوع کالبد تسخیر شده هیچ محدودیتی ندارد.

طاهری ادعا می کند:

"پس از مدتی که کالبد ذهنی در برزخ بماند متوجه قابلیتی در خود می گردد که می تواند افرادی را که در فاز منفی غم و ترس و نامیدی هستند، تسخیر کند و دوباره از دریچه چشم آنان در دنیا  زندگی کنند. کالبد ذهنی برای تسخیر، فردی را انتخاب می کند که علایق مشترکی با او دارد.

مثلا یک قمارباز، قمار باز را انتخاب می کند و یک موسیقی دان، موسیقی دان...  یک کالبد ذهنی می تواند به دلیل لامکان بودن همزمان چندین نفر را تسخیر کند و محدودیتی برای تعداد نفراتی که تسخیر می شوند، وجود ندارد." (موجودات غیر ارگانیک ص 44، تشعشع دفاعی نسخه 4 ص 7)

این مکتوبات موجود در عرفان حلقه به وضوح بیانگر دروغ بزرگ طاهری است که می گوید روش ما روشی اسلامی است!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی