رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه دی ۳۰ ۱۳۹۸، ۰۶:۳۸ ب.ظ

توصیه های بی خردانه کتاب مقدس

رهپویان هدایت:یکی از ادعاهای مشهور جریان تبشیر، توصیه به محبت و رحمت در جامعه  و نیز صلح و اطاعات محض از حاکمان زمانه است و گویا هیچ اصل دیگری جز اصل محبت و صلح در جهان ما  اعتبار و ارزش ندارد. دو نمونه از مطالب  بی مایه کتاب مقدس در بعد اجتماعی و سیاسی را به اختصار بیان خواهیم کرد.

در انجیل متی و لوقا آمده است : خوشا به حال آنان که  مهربان و با گذشت هستند زیرا  از دیگران گذشت خواهند دید. خوشا به حال  پاکدلان، زیرا خدارا خواهند دید. خوشا به حال آنان که برای برقراری صلح در میان مردم کوشش می کنند. زیرا ایشان فرزندان خدا نامیده  خواهند شد. هر گاه به خاطر من شما را ناسزا گفته و آزار رسانند و به شما تهمت زنند شاد باشید ، بلی خوشی و شادی نمایید.

گفته شده است که اگر کسی چشم دیگری را کور کند باید چشم او را کور کرد و اگر دندان کسی بشکند باید دندان او را شکست اما من می گویم اگر کسی به تو زور گوید با او مقاومت نکن حتی اگر به گونه  راست تو سیلی زند ، گونه دیگرت را نیز پپیش ببر  تا به آن سیلی زند.  اگر کسی تو را به دادگاه بکشاند تا پیراهنت را بگیرد ، عبای خود را نیز به او ببخش.

از نظر منطقی، اگر اجتماعی بخواهد به این شیوه اشتباه مدیریت شود، جز هرج و مرج و نابودی مردم ، ثمره دیگری نخواهد داشت و این دستور العمل ساختگی در جوامع بشری امروزه هیچ قابلیت و کارآیی ندارد.

از بعد سیاسی و اطاعت از حاکمان زمانه  در کتاب مقدس در بخش رومیان آمده است:

مطیع دولت و قوانین آن باشید زیرا آن را خدا برقرار کرده است.  در تمام نقاط جهان همه دولت ها را خدا برسر قدرت آورده است  پس هر که از قوانین کشور سرپیچی کند در واقع ازخدا نا فرمانی  کرده است. والبته مجازات  خواهد شد. پس به دو دلیل باید مطیع قانون باشی اول برای اینکه  مجازات نشوی و دوم برای اینکه می دانی  اطاعت وظیف توست.

 اینگونه اطاعت محض از حاکمان زمانه در تاریخ  هیچ گاه مشاهده نشده و چنین اتقافی هم نخواهد افتاد. سفارش موکد کردن به این مساله انجام نشدنی ، نشان دهنده بی مایه و غیر منطقی بودن محتوای کلام است که از هیچ منظری نمی توان به این دستورات جامه عمل پوشانید و حتی در مورد آن بحث و بررسی کرد.

 بسیاری از مطالب کتاب مقدس مانند اینگونه اباطیل نه تنها در جهان امروزی قابلیت بررسی و اجرایی ندارد و بلکه طبق کارنامه  خصمانه جریان تبشیر در جوامع بشری، عینا بر خلاف این دستورات عمل کردند و ملت های مظلوم را تشویق و تحریک  به انجام دادن این دستورات غیر عاقلانه می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی