رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۲ ۱۳۹۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ

حمایت کشیشان فارسی زبان از هرزه‌ای به نام ترامپ


رهپویان هدایت: بررسی محققانه و بدون تعصب کتاب مقدس مسیحیت نشان می دهد که این کتاب دارای احکام بسیار سنگین و در برخی اوقات  غیر قابل تحمل است. برخی از دستورات مکتوب در کتاب مقدس آنقدر سنگین و دور از منطق و علم است که به هیچ روی امکان اجرای آن در زندگی نیست که در این موضوع به برخی از آن ها در نوشته های گذشته کانال اشاراتی رفته است.

اما یکی از نوشته های کتاب مقدس که ایرادی در آن نمی توان دید بندهایی است که در مرقس موجود است. در مرقس 7:20 آمده است: « آنچه از آدم بیرون می آید آن است که انسان را ناپاک می سازد. زیرا که از درون دل انسان ها صادر می شود خیالات بد، زنا و فسق، قتل و دزدی  و طمع و خباثت و شهوت پرستی، غرور و جهالت و... تمام این ها چیزهای بد از درون صادر می گردد و آدم را ناپاک می گرداند...»

این بندهای کتاب مقدس از جمله نوشته های کم نقص است و هر عقل سلیمی آن را می پذیرد که فسق، زنا، قتل و غرور و... انسان را ناپاک می گرداند. زمان خواندن این بندها با خود می گفتم چطور مسیحیت تبشیری و کشیشان فارسی زبان این ها را نمی دانند؟! البته ساده انگاری است که بگوییم نمی دانند! باید گفت چطور می دانند و چشم و گوش بسته باز هم برای ترامپ و نتانیاهو دست به دعا بر می دارند!؟

ترامپ که خود ادعا می کند مادرش اهل هرزگی بوده و ثروت خانوادگی آنها برابر مستندات بسیار روشن از راه فاحشه خانه بدست آمده است! چطور برای کشیشان فارسیی زبان مسیحیت تبشیری فردی مقدس می شود؟! آیا طبق بندهای مرقس درکتاب مقدس او ناپاک و اهل فسق و و فجور نیست؟! یقینا هست.

آیا او و دوست جانی و کودک کشش در اسرائیل هر دو قاتلان چند سال اخیر نیستند؟! آیا آنان دستور ترور وحشیانه سردار بزرگ اسلام و همراهان عزیزش را صادر نکردند؟ هزاران نفر در یمن و سوریه و عراق و فلسطین و... توسط تسلیحات امریکایی و اسرئیلی و به دستور مستقیم این افراد به شهادت رسیدند و این نیست جز قاتل بودن ترامپ و نانیاهو و این نیست جز ناپاک بودن این افراد طبق متن کتاب مقدس.

همه این مقدمات یک چیز را ثابت می‌کند و آن مزدور بودن و دروغگویی کشیشان تبشیری فارسی زبان است که حاضر به گفتن حقایق نیستند و برای ترامپ و نتانیاهو در برنامه های خود دعا می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی