رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه بهمن ۱۴ ۱۳۹۸، ۰۱:۴۰ ب.ظ

انقلاب اسلامی عرفان نوظهور اما اصیل و حقیقی

انجمن رهپویان هدایت: گسترش روز افزون معنویت گرایی در دنیا، خصوصا از بعد از جنگ جهانی دوم، پدیده غیرقابل انکاری است. قطعا سیاست مداران سلطه طلب جهانی نیز نسبت به این روند غافل نبوده و برنامه ای متنوعی را برای کشاندن معنویت حقیقی به سمت انحراف و سوق دادن آن در مسیر خرافات به کار گرفته اند تا سلطه خود را بر کره خاکی تداوم بخشند.

دشمنی ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا از سوی امریکا و سلطه گران علل مختلفی دارد که این مهم یکی از بارزترین و محوری ترین علت هاست.

 انقلاب اسلامی ایران، نمونه ای از گرایش یک ملت به آرمان های دینی و معنوی بود که تحت زعامت رهبری معنوی به پیروزی رسیده و این اتفاق زنگ خطر را برای آنانی که هنوز تمایل به برده داری در سطح نوین آن را داشتند به صدا در آورد.

 به عبارتی می توان پیدایش جمهوری اسلامی ایران را نمونه ای از یک جنبش معنوی نوظهور تمام عیار دانست که در ارزش های معنوی خود، نه تنها مردم را دعوت به عزلت گزینی نمی کند و افیون توده ها نیست، بلکه در حال تبدیل کردن آنان به اجتماعاتی فعال در حوزه جهان گرفتار مادیت است.

 خطری که از سوی انقلاب اسلامی ایران در زمینه الگو شدن و میل به آرمان های اخلاقی و انسانی، برای نظام سلطه جهانی وجود دارد یکی از مهمترین عواملی است که در سالیان اخیر این مستکبران را به ترویج و رشد انواع معنویت های وارداتی و جعلی وا داشته است.

جهت گیری در رویکرد و روش عرفان های جعلی و شبه معنویت ها علاوه بر بعد به ظاهردینی و اخلاقی حتما سیاسی است و نباید از این منظر غفلت کرد که زایش بسیار زیاد شبه معنویت ها در ایران اسلامی عملکردی سیاسی دارد.

 به عنوان نمونه فردی به نام «اِریک هِندریکس» که فارغ التحصیل علوم سیاسی از دانشگاه های آلمان و آمریکا است در دو کتاب خود به این مساله اشاره کرده که گسترش بیش از پیش کتاب های خودیاری، که شامل مباحث قدرت ذهن و تفکرنوین و … است، ابزار سیاسی ایالات متحده آمریکا، برای تغییر رژیم های سیاسی مخالف خودش است.

این فقط یک نمونه است و می توان مانند اینها را در تعریف و تمجید از پائولو کوئیلو و دالایی لاما  توسط رئیس رژیم کودک کش صهیونیستی به عنوان شاهد مثال های دیگر آورد تا مشخص شود رویکرد ترویجی در عرفان های بدلی نه معنوی و اخلاقی بلکه سیاسی و ایدئولوژیک است.

انقلاب اسلامی ایران آنقدر برای انحصارگرایان و سلطه گران در این عرصه خاکی پر اهمیت است که برای مقابله با آن هر هزینه ای را انجام خواهند داد و در این روزهایِ بهمن بیش از پیش عظمت راهبری امام و بزرگی انقلاب 57 مردم را درک می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی