رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه بهمن ۱۷ ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ب.ظ

تحریفات پروتستانتیزم آفت جان انسان

انجمن رهپویان هدایت: صدها نفر زیر دست و پا ماندند و 20 نفر قربانی روغن مقدس شدند.

 از روزی که پولس یهودی دست به تحریف تعالیم عیسی(ع) زد تا کنون صدها و هزارتن نفر قربانی این تحریفات شدند و گویا قربانی شدن انسان‌ها به این دلیل پایانی ندارد و این تحریف به آفت جان ادمی تبدیل شده است.

در تازه‌ترین مورد 20 نفر فقط به خاطر لمس روغن مقدس در یک کلیسای پروتستانی در تانزانیا زیر دست و پا ماندند و جالب اینجاست که کشیش این کلیسا که ادعای نبی بودن دارد به جای آنکه بماند و به مجروحان رسیدگی کند بلافاصله به شهری دیگر پرواز کرد تا مراسم خود را در کلیسای دیگری پیگیری کند.

خبرنگار رویترز ضمن نقل این حادثه می‌گوید: به گفته مقامات تانزانیا، حدود ۲۰ نفر در مراسم کلیسایی در فضای باز ورزشگاهی در این کشور زیر دست و پا جان باختند.

صدها نفر از مردم در مراسم عبادت عصر روز شنبه شرکت کرده بودند که به رهبری کشیش محبوبی در شهر موشی در نزدیکی کوه کلیمانجارو انجام می‌شد.

کشیش بانیفیس موامپوسا، که رهبر کلیسای «برخیز و بدرخش» است و خود را «رسول» می‌نامد، ظاهرا «روغن مقدسی» را به روی زمین می‌ریزد که باعث تشویق حضار برای هجوم به سمت آن می‌شود، به این امید که بتوانند خود را به آن برسانند.

به گزارش رویترز، این هجوم برای مسح با روغن باعث می‌شود مردم به هم برخورد کرده و یکدیگر را زیر دست و پا بیندازند که باعث جان باختن ۲۰ نفر و جراحت ۱۶ نفر شد.

رئیس پلیس کیپی واریوبا اعلام کرد که پنج نفر از کشته‌شدگان کودک بوده‌اند و اکنون نگران آن هستند که آمار کشته‌شدگان افزایش یابد.   او به رویترز گفت: «این حادثه در طول شب رخ داد و افراد بسیاری در آن حضور داشتند، به همین خاطر احتمال بروز تلفات بیشتر نیز می‌رود.»

گفتنی است حوادثی از این دست در کشورهایی که کلیساهای پروتستانتیزم و سازمان‌های مسیحی تبشیری در آن‌ها فعال هستند بسیار زیاد است و جالب این جاست که بر پایه گزارش‌های موجود کشیش‌های این کلیساها همواره در پرونده‌های کلاهبرداری مالی و پول‌شویی دخیل بوده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی