رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: حسین تابنده از اقطاب پیشین و برادر نور علی تابنده، درباره اعلامیه جهانی حقوق بشر در مکتوباتش  اظهار نظری نموده است که صرفا در عالم خیالات و تصورات وی می توان به آن توجه نمود و در عالم حقیقت، هیچ گونه پایبندی و الزامی از سوی دروایش فرقه نعمت الهیه در خصوص اعلامیه جهانی حقوق بشر مشاهده نمی شود و کاملا مسلک فرقه ای خود را بر خلاف جهت آن پیش می برند.

حسین تابنده طبق آنچه که در مکتوباتش آمده است مدعی است که اسلام  از هر چیزی که برای بشریت ضرورت دارد  فروگذار ننموده و اگر ما (دراویش ) به احکام اسلامی عمل کنیم دیگر از اینگونه مصوبات قانونی بین المللی بی نیاز خواهیم بود.

با نگاهی به عملکرد سیاه دراویش فرقه نعمت الهیه برای ما روشن می شود که علی رغم اینکه هیچ گونه پایبندی به قوانین داخلی و بین االمللی ندارد بلکه از دستورات و احکام شریعت اسلام ناب محمدی هم  ذره ای اطاعت و التزام عملی دیده نمی شود.

قطب فرقه نعمت الهیه، در توضیح این اعلامیه جهانی حقوق بشر نوشته است : تمام مردم باید به قوانین نظام و حکومت،برای برقراری نظم و آسایش کل جامعه احترام بگذارند و پایبند باشند و از آن تخطی نباید بکنند.

در ماده سی ام این اعلامیه آمده است هیچیک از مقررات اعلامیه‌ حاضر نباید چنان تفسیر شود که برای هیچ دولت، جمعیت یا فردی متضمن حقی باشد که به موجب آن برای از بین بردن حقوق و آزادی‌های مندرج در این اعلامیه فعالیتی انجام دهد یا به عملی دست بزند.

وی در ذیل توضیح این ماده در مکتوباتش آورده است:

"افرادی که وظایف محوله شرعی واخلاقی و قانونی را رعایت نکند درحقیقت فاسد است و باید در اصلاح آن کوشید بلکه هر فردی که باعث سلب و آسایش دیگران گردد در حقیقت اسلام ندارد و مسلمان کسی است که برادران اسلامی او از دست و  زبان او در آسایش باشند واگر فردی باعث سلب آسایش جامعه شود باید او را  طبق قوانین جزایی اصلاح کرد."

 اما در عمل دروایش فرقه نعمت الهیه در غائله گلستان هفتم و سایراتفاقات گذشته، کاملا برخلاف گفته های قطب شان عمل کردند. درسوم اسفند ماه سال 1396، دراویش فرقه نعمت الهیه ، با آشوب آفرینی های خود در منطقه پاسداران ، چهار تن از فرزندان جامعه اسلامی را به شهادت رساندند. روحیه خشونت و و خلق داعشی گونه خود را با تخریب و تضییع اموال و منازل مردم به نمایش گذاشتند.  با بهانه های واهی و راهنمایی های قطب وقت فرقه (نورعلی تابنده)، آسایش روانی و امنیت جانی ساکنین منطقه را به طور کامل از بین بردند. 

بنابراین می توانیم بگوییم از نظر حسین تابنده و اعلامیه حقوق بشر، دراویش فرقه نعمت الهیه ناقضان اصلی اعلامیه جهانی حقوق بشر هستند و اینگونه  التزام عملی خود را به قوانین و حکومت اسلامی نشان داده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی