رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


تشکیلات اداری این فرقه ضاله با توجه به بی مایگی و عبث بودن نوشته های سردمداران آن، طرح روحی را راه اندازی کرد. در طرح روحی تبلیغ به منظور فریب و جذب افراد هدف اصلی می باشد که تمرکز اصلی نیز بر کودکان قرار گرفته است.

 

رهپویان هدایت: نوشته های سردمداران بهائیت سراسر گنگ،  نامفهوم و مملو از غلط های علمی و ادبی می باشد که این امر نشان می دهد اعضای این فرقه ضاله هیچ منطقی در تبعیت از باورهایشان ندارند. بهائیان چشم و گوش بسته و با تعطیل کردن عقل تنها مهره هایی در خدمت تشکیلات جاسوسی واقع در اسرائیل می باشند چنانچه فریدون آدمیت در مورد آنان می گوید:

«کسی که می‌گوید بها در زمره پیامبران بزرگ است و نام او را در کنار موسی و عیسی و زرتشت و محمد می‌آورد نمی‌تواند ادعا کند که من نماینده تفکر عقلی هستم؛ شارلاتانی است که می‌خواهد مردم را تحمیق کند.( یادداشتهای پراکنده، عبدالله شهبازی)

جالب اینجاست که بهائیان نمی گویند بها پیامبر است بلکه مدعی الوهیت و خدایی وی می باشند و از این جهت بی عقلی و بی خردی بهائیان بسیار بیش از آن چیزی است که آدمیت در باره آنان می اندیشید. فرقه ضاله بهائیت از نحله های ساختگی بشری  است که فاقد اصول، مقیاس و ملاک‌های دین می باشد که این امر در نوشته های سردمداران این فرقه کاملا مشهود است.

تشکیلات اداری بهائیت که خیلی زود بافته های باب، بها و امثال آن ها مملو از اراجیف یافت شورایی تحت عنوان شورای بازبینی راه اندازی کرد و به مهره های خود دستور داد تا نوشته هایشان در باره فرقه را پیش از انتشار به این شورا تسلیم و پس از تایید آن اقدام به انتشار کنند.

در هر حال تشکیلات اداری این فرقه ضاله با توجه به بی مایگی و عبث بودن نوشته های سردمداران آن، طرح روحی را راه اندازی کرد. در طرح روحی تبلیغ به منظور فریب و جذب افراد هدف اصلی می باشد که تمرکز اصلی نیز بر کودکان قرار گرفته است. بسیار جای تامل دارد که در طرح روحی نوشته های سردمداران این فرقه چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد و نویسندگان با تکیه بر بیانیه های بیت العدل و مباحث روانشناسی در صدد مهره سازی تشکیلاتی می باشند. عدم استفاده از نوشته های سردمداران فرقه در این طرح به این دلیل است که افراد در رصد باورهای فرقه ای پی به بطلان آن ها خواهند برد و به این سبب، اهداف تشکیلات در طرح روحی با تکیه بر تکنیک های روانشناسی ارائه می گردد.

با این وصف مشخص شد که بافته های سرکردگان بهائیت به حدی پوچ و مهمل است که تشکیلات جاسوسی این فرقه ضاله برای حفظ اعضای خود به خود سانسوری و طرح هایی چون روحی روی آورده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی