رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۱۰ ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

ویروسی که آبروی تبشیری ها را برد

 

رهپویان هدایت: آنچه که دروغ تبشیری ها را بیش از پیش آشکار می کند و پرده از ادعاهای دروغین آنان بر می دارد مواجهه آن ها با بیماری کرونا می باشد. مبلغان تبشیری که مدعی شفابخشی هستند چنان از مبتلایان کرونا می گریزند و از مواجهه با آنان کناره می جویند که گویی هیچ اعتقادی به آنچه می گفتند ندارند.

یکی از حیله های مبلغان تبشیری که به وسیله آن در صدد اغوای افراد برمی آیند ادعای شفابخشی بوده است. سفاهت و جنون برخی از این مهره های تبشیری به جایی می رسد که سخنانی بی معنی و پوچ بر زبان جاری می کنند و از بیننده می خواهند دست های خود را به تلوزیون چسبانده و از آنان شفا بگیرند.

این رویه جاهلانه نشان می دهد که جریان تبشیر منطقی برای ارائه ندارند و از این رو به خرافات و اباطیل روی آورده است. اما آنچه که دروغ تبشیری ها را بیش از پیش آشکار می کند و پرده از ادعاهای دروغین آنان بر می دارد مواجهه آن با بیماری کرونا می باشد. مبلغان تبشیری که مدعی شفابخشی بودند چنان از مبتلایان کرونا می گریزند و از مواجهه با آنان کناره می جویند که گویی هیچ اعتقادی به آنچه می گفتند ندارند.

این اتفاقات موجب افشای دروغ پردازی های مهره های تبشیری شد چنانچه آن ها حتی در کشورهای خود نیز نتوانستند از قدرت شفابخشی!!! استفاده کنند و دست به دامان پزشکان و اطباء شده اند. جالب اینکه وقتی فردی با شبکه های ماهواره ای تبشیری تماس می گرفت و اذعان می کرد دچار بیماری است هیچگاه مجری های تبشیری وی را برای رجوع به پزشک ترغیب نمی کردند و مدعی می شدند که با لفاظی او را شفا می دهند.

حال چه شده که جریان تبشیر چنان عاجز شده که مهره های آن از ترس جان به پستوها خزیده اند و گوشه نشینی اختیار کرده اند. مگر نه اینکه آنان از همنشینی حضرت عیسی(ع) با جذامیان برای خود شانی ساخته و جایگاهی قائل شده اند درحالی که به هیچ وجه رفتار و کردار آنان سنخیتی با آن بزرگوار ندارد. چه زیبا حافظ درباره این طائفه سروده است که:

خوش بود گر محک تجربه آید به میان    تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

این رو سیاهی جریان تبشیر نتیجه انحرافاتی است که به نام پیامبران الهی ایجاد کردند و خدا نیز مکر آنان را مانند همیشه باطل کرد. در واقع گذر زمان نشان می دهد هرکس که ادعای مقامات معنوی را به دروغ و به باطل مطرح کرده رسوا شده و با بی آبرویی مواجه گردیده است. عدم صداقت و به عبارتی دروغگویی مهره های مسیحیت تبشیری به دلیل ضعف آنان در مبانی عقلانی و منطقی است که از این رو شرب خمر و مصرف مشروبات الکلی که خود زائل کننده عقل می باشد نیز کاری رایج در بین اعضای این فرقه می باشد. در مسیحیت تبشیری هرکاری که ضد عقل و خردستیز باشد ممدوح است و به این سبب ادعاهای باطل، کارهای شنیع ضداخلاقی و امور خرافی بسیاری در بین آنان رایج می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی