رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۱۴ ۱۳۹۸، ۰۲:۰۲ ب.ظ

کرونا هراسی ابزار جریان مسیحیت تبشیری

رهپویان هدایت: بهترین زمان تبلیغ برای جریان تبشیر، مواقع بحرانی و اضطراری در کشورها است. روسای فرقه مسیحیت صهیونیستی در شرایطی که مردم در اضطراب و نگرانی به سر می برند به سراغ آنان رفته و با بحران سازی های تصنعی ، آن آرامش روحی و روانی که برای مدیریت بحران ضرورت دارد از آنان سلب می کنند. 

در شرایط فعلی کشورمان که همه مردم با همدلی و مشارکت همه جانبه برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده و همصدا با یکدیگر تدابیر بهداشتی و پزشکی را رعایت می کنند ، مشاهده می شود جریان تبشیر کاملا برخلاف همه مردم عمل می کند.

رسانه های وابسته به جریان تبشیر در این ایام بحرانی کشور ، با انتشار اخبار دروغ و ارائه آمار و ارقام جعلی ، به خیال خودشان خواهند توانست تلاش های شبانه روزی جامعه پزشکی ایران را پنهان کنند. 

علی رغم فعالیت های جهادی و پشتکار پرستاران زحمات دست اندرکاران  اصلی در میدان مبارزه با ویروس کرونا، به دروغ به مخاطبین خود وانمود می کنند که هیچ اقدام موثری برای سلامتی و حفظ جان مردم صورت نمی گیرد.

جالب است که روسای جریان تبشیر از مدافعین تحریم های پزشکی دولت آمریکا در سال گذشته بودند. فرقه مسیحیت صهیونیستی از حامیان سرسخت دولت ترامپ در سال های گذشته بوده و همواره از سیاست های خصمانه و ظالمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران پشتیبانی کرده است.

با وجود ادعاهای دروغین ایالات متحده آمریکا و خلاف پروتکل­‌های بشردوستانه بین ­المللی ورود اقلام غذایی، بهداشتی و به ویژه دارویی به ایران به علت تحریم های پزشکی  با محدودیت‌های بی­ سابقه­‌ای مواجه شد. حال با ظهور جهانی بحران کرونا بزرگترین دغدغه همه کشورهای درگیر با این ویروس مهار آن است اما ایران در این مسیر با سد بلند تحریم­ های  آمریکاروبروست.

با چنین توصیفاتی مقامات ایالات متحده در مواضعی متناقض به دروغ اعلام می­‌کنند خواهان کمک به مردم ایران هستند.متعاقب آن رسانه های تبشیری دائما به دروغ اعلام می کنند که دولت آمریکا اقلام پزشکی و بهداشتی مورد نیاز را به کشور ایران ارسال نموده اما دولت جمهوری اسلامی، آن را قبول نمی کند!!!

فعالیت های خصمانه جریان تبشیر در مواقع بحرانی مسبوق به سابقه بوده است. فعالان جریان تبشیر با مشارکت وهمفکری دشنمنان دیرینه انقلاب اسلامی کاری جز القاء روحیه یأس و ناامیدی از دست شان بر نمی آید و ماموریت امروز سران مسیحیت تبشیری این است که اقدامات و موفقیت های ارزنده جامعه پزشکی کشور را از مردم کتمان کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی