رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۱۷ ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

سرکردگان بهائیت و فراماسونری

 

رهپویان هدایت: اگر کسی گفته ها و نوشته هایی که پیرامون فراماسونری انجام شده را بخواند و بعد به مطالعه منابع سرکردگان بهائیت بپردازد خواهد دید که محورها و کلیدواژه های مشترک بسیاری بین این دو نحله منحرف وجود دارد. نزدیکی فرقه ضاله بهائیت به فراماسونری به حدی زیاد است که در علائم و نمادهای این فرقه ضاله به وضوح مشاهده می گردد.(نمادهای مشابه و مشترک بسیاری بین بهائیت و فراماسونری وجود دارد که ان شاالله به صورت مجزا منتشر خواهد شد) این قرابت شوم به این معنا نیست که بهائیت و فراماسونری دو شاخه موازی منحرف می باشند بلکه فرقه ضاله بهائیت از انشعابات ماسونی است که در تحت نظارت اعضای آن مرکز اداره می شود.

با رجوع به بیشینه این فرقه ضاله و ارتباط سردمداران آن با افراد و لژهای ماسونی این امر بیش از پیش هویدا می گردد. برای نمونه علیقلی خان نبیل الدوله، استاد فراماسونری و مترجم عباس افندی بود که درباره وی آهنگ بدیع، ارگان بهائیان، می نویسد: «میرزا علیقلی خان نبیل الدوله ازجمله مشاهیر امر [فرقه بهائیت] است که در خدمات دولتی نیز به مدارج عالیه نائل شده و علاوه بر عضویت هیأت نمایندگی ایران در کنفرانس صلح ورسای، به مقام سفارت دولت شاهنشاهی ایران در ایالات متحده امریکا رسیده است».

 اسماعیل رائین در کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران به بیان شرح احول علیقلی خان نبیل الدوله پرداخته و نوشته است:«یکی از فراماسون های معروف ایران که دارای شهرت جهانی بود و در سازمان فراماسونی امریکا مقام «ژنرال ماسونی» و «درجه 33 فراماسونی» را داشت و همچنین عالی ترین نشان ماسونی را که فقط به روِسای جمهور امریکا اعطا می شود، دریافت کرده بود، علیقلی خان  از افراد خاندان سپهر کاشی است. او یکی از روِسای بهائیان ایران و امریکا بود و عکس او در کنار تصویر عبدالبهاء، از ارادت فوق العاده او به پیشوای بهائیان جهان حکایت می کند.

علیقلی خان نبیل الدوله در خانه خود محفل ماسونی کوچکی داشت، که اغلب روزها، در حضور دیگران، در آنجا به عبادت می پرداخت... نبیل الدوله بهائی بود و از روِسای این فرقه به حساب می آمد...» در محراب محفل ماسونی او «سه جلد کتاب... قرار داشت که... عبارت بودند از: 1. قانون اساسی فراماسونری 2. الواح بهاء الله 3. کتاب بیان

تصویری که رائین از نبیل الدوله منتشر کرده که وی با احترام کامل در کنار عباس افندی ایستادهنشان می دهد سرکردگان بهائیت همگی یاخود ماسون بودند و یا تحت نظر آنان به فعالیت می پرداختند. کتاب هایی که علیقلی خان نبیل الدوله ماسون به آن ها اهتمام داشت دوتای آن ها از سه کتاب نوشته سرکردگان بهائیت بود که این امر اوج ارتباط بین آن ها را نشان می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی