رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۲۴ ۱۳۹۸، ۰۵:۲۶ ب.ظ

نقشه محافل بهائیت برای ترویج فساد اخلاقی


رهپویان هدایت: در رژیم پهلوی بهائیان از آزادی عمل زیادی برخوردار بودند و از این رو فعالیت های آنان نیز بسیار گسترده انجام می شد. در جلد اول کتاب قیام پانزده خرداد به روایت اسناد ساواک، سندی مربوط به 18 اردیبهشت سال 1350منتشر شده است که در آن آمده: «جلسه ای با شرکت 9 نفر از بهائیان ناحیه پنج شیراز در منزل آقای فرهنگ آزادگان و زیر نظر آقای لقمانی تشکیل گردید. بعد از قرائت نامه آقای لقمانی در امور ادیان جهان و آمار آنها و کشته های بهائیت سخن گفت. وی اضافه کرد: آقایان بهائیان بهتر است بیشتر مطالعه نمایند و از روی حقیقت قضاوت کنند که امروز آزادی بیشتری دارند، یعنی چه؟ در زمان قدیم احبا [پیروان فرقه ضاله ی بهائیت] نمی توانستند بگویند ما بهایی هستیم، اکنون از آمریکا و لندن صریحا دستور داریم در این مملکت مد لباس و بی حجابی را رونق دهیم که مسلمانان  نقاب از صورت بردارند.

 به طوری که من مطالبی در منزل آقای معتمد قرائت کردم، تمام دختران و پسران بهایی خوشحال شدند. در ایران و کشورهای مسلمان دیگر هر چه می توانید با پیروی از مد و تبلیغات، ملت اسلام را رنج دهید، تا آنها نگویند امام حسین (علیه السلام) فاتح دنیا بوده و علی (علیه السلام) غالب دنیا. البته بهائیان هم تصدیق دارند، ولی نه برای قرن اتم، اتمی که به دست بهائیان درست می شود. اسلحه و مهماتی به دست نوجوانان ما در اسرائیل ساخته می شود. این مسلمانان آخر به دست بهائیان از بین می روند و دنیای حضرت بهاءالله رونق می گیرد!» (دکتر جواد منصوری، قیام پانزده خرداد به روایت اسناد ساواک، جلد اول، ص 322.)

ساواک که شاید هیچگاه فکر نمی کرد اسنادی که از بهائیان جمع آوری کرده روزی علنی گردد و به دست مسلمانان منتشر گردد، اخبار و اطلاعات زیادی را به صورت مستند از محافل بهائیان جمع آوری کرده بود. این اسناد نشان می دهد که مهره های فرقه ضاله بهائیت از جانب تشکیلات اداری واقع در اسرائیل ماموریت پیدا کرده بودند تا با رواج مدهای غربی و پوشش های نامناسب زنانه مسلمانان را به فساد دچار کنند. در حقیقت بهائیت از اساس برای مقابله و مبارزه تشکیلاتی با اسلام ساخته شد و از این رو جمیع اقدامات مهره های این فرقه بر این مبنای شوم صورت می گیرد.

 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی