رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه فروردين ۱۴ ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

اظهارات جنگ طلبانه کشیش تبشیری

انجمن رهپویان هدایت: یکی از مهره‌های دست چندم جریان تبشیر اخیرا اظهاراتی مطرح کرده که نقاب صلح طلبی تبشیری‌ها را برانداخته و به خوبی ماهیت جنگ طلبانه این جریان را نمایان می‌سازد.

این عنصر که تربیت یافته کلیسای جماعت ربانی است و مطابق باورهای خود ساخته این کلیسا به جنگ آرماگدون و نبرد کتاب مقدسی بین ایران، رژیم اشغالگر قدس و چند کشور دیگر مانند روسیه اعتقاد دارد، از وقوع جنگ میان ایران و رژیم صهیونیستی استقبال کرده و آن را فرصتی بی نظیر برای تبشیر بر شمرده است.

لازاروس یقنظر فرزند ست یقنظر، بنیان گذار کلیسای جماعت ربانی ضمن بیان این سخنان در گفت و گو با روزنامه کریستینیتی پست می‌گوید:

"اگر میان ایران و اسرائیل[رژیم صهیونیستی] جنگ شود ده ها هزار ایرانی از کشور فرار می کنند و به کشورهای ارمنستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان می رسند و به این ترتیب بزرگترین فرصت تبشیری برای ما ایجاد خواهد شد."

وی در ادامه اظهارات جنگ طلبانه خود می‌افزاید:

فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران موجب درگیری و خشونت در منطقه خاورمیانه است، وقتی بمب های کنار جاده ای در عراق منفجر شدند، من گفتم "این ها از ایران آمده است." اکنون هم جنگ یمن و جنگ در سوریه که همه اینها کار ایران است. آنها نمی توانند در صلح زندگی کنند. از روز اول، آنها با جهان در جنگ بوده اند.

گفتنی است کلیساهای پنطیکاستی که جماعت ربانی نیز جزو این دسته محسوب می‌شوند مطابق دکترین آرماگدون بر این باورند که باید پشت اسرائیل بایستند و از آن حمایت کنند و معتقدند عرب‌ها هرگز قادر به از بین بردن اسرائیل نیستند.

این حمایت‌ها به جایی رسید که پنطیکاستی‌ها به جمع‌آوری پول و فرستادن آن برای لابی‌گری با امریکا پرداختند تا سفارت خود را در اسرائیل مستقر کند و ادعای اسرائیل در رابطه با اراضی اشغالی را به رسمیت بشناسد.

جنبش پنطیکاستی نسبت به مسلمانان و اقوام دیگر حس قرابتی ندارد، از تخریب اماکن مقدس مسلمانان ابراز خرسندی می‌کنند و معتقدند طبق پیش‌گویی‌ها، یهودیان به ارض موعود برمی‌گردند و اعراب به سرزمین‌های خدادادی یهودیان دست‌درازی کرده اند؛ بنابراین مستوجب این مکافات هستند.

این باور پنطیکاستی موجب شده است فعالیت‌های تبشیری گسترده‌ای در منطقه خاورمیانه و ممالک اسلامی داشته باشند و مدام در همایش‌ها، برنامه های تلویزیونی و حتی رسانه های خود برای نابودی اسلام و ایران اسلامی دعا می‌کنند.

آنها در ایران ستیزی پا را فراتر گذاشته و تئورسین ها و استراتژیست‌های این جریان مدام ایران را به عنوان خطری برای آمریکا و اسرائیل مطرح کرده و برای حمله نظامی به ایران برنامه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

در واقع آنها می‌کوشند مقدمات ایجاد یک جنگ جهانی علیه ایران را بر مبنای آموزه‌های انجیلی فراهم کنند و از نگاه آنها ایران تنها به این علت باید مورد حمله قرار گیرد که در مقابل حکومت اسرائیل ایستاده است. به همین دلیل ایران محور شرارت و شایستة یک حمله گسترده نظامی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی