رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۲۷ ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ق.ظ

رابطه کرونا و آرماگدون


رهپویان هدایت: شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس در آمریکا و اروپا بار دیگر مباحث آخرالزمانی و آرماگدونی را بر سر زبان‌ها انداخت و مسیحیان صهیونیست به عنوان باورمندان آرماگدون نظریات خود را ارائه کردند. عمده این نظرات نشان می‌دهد در باور انجیلی ‌ها آرماگدون نزدیک است.

گویا بار دیگر جریان اوانجلیست دنبال این است تا تجربه پیشگویی‌های مربوط به سال 2012 را تکرار کند. این بار وجود ویروس کرونا هم به کمک آنها آمده تا مصداقی بر ادعاهای خود داشته باشند.

آنچه در حال وقوع است برای پیروان کلیساهای اونجلیکال و نشانه و بلکه بشارت دهنده نزدیکی فرود آمدن عیسی مسیح محسوب می‌شود که جهان جدیدی خواهد ساخت و با کمال تعجّب بسیاری از آنها از چنین پیش‌آمدی خوشحال هستند هر چند با شیوع ویروس در آمریکا به خاطر واهمه از واکنش اجتماع مسیحیت زده آمریکا تا کنون این خوشحالی را بروز نداده‌اند.

اما سئوال اینجاست که واقعا میان آرماگدون و کرونا ویروس چه رابطه‌ای وجود دارد که تا این اندازه جریان انجیلی را به تکاپو وداشته است و در رسانه‌هایشان مدام حرف از End Time  می‌زنند.

پاسخ این سئوال را می‌توان در قدرت یهود جهانی و رسانه‌های آن یافت. زندگی مدرن و غیرمذهبی آمریکایی که عمدتا از طریق همین رسانه‌ها تبلیغ می‌شود مملو از دیدگاه‌های آخرالزمانی است. فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، تمدن را در آستانه انقراض نشان می‌دهند. "مردگان در حال راه رفتن" زندگی را در میان آخرالزمان زامبی واکاوی می‌کند. درگیری و بلایای زیست‌محیطی بسیاری از جهان را نابود کرده و آینده‌ای ساکن را نشان می‌دهد.

در این خصوص اما همیشه نقش کشورهای شرقی و اسلامی پر رنگ‌تر نشان داده می‌شود و آنها هستند که مردم جهان را به ویروسی کشنده و مرگبار مبتلا می‌کنند. ویروسی که گاه در شکل بیماری مروز خود را نشان می‌دهد و گاه در قامت ویروسی که مردم را به شکل زامبی درمی‌آورد و قهرمان دنیا که اتفاقا آمریکایی است به عنوان منجی بشر را از دست این ویروس و سازنده آن نجات می‌دهد.

این بار نیز نه در صحنه فیلم‌ها که در واقعیت ویروسی به وجود امده که رسانه‌های اوانجلیست بی‌هیچ سند و مدرکی آن را به کشورهای شرقی و روسیه که مطابق مکاشفه در نبرد آرماگدون جبهه متحدی علیه مسیح خواهند داشت، نسبت می‌دهند و قرار است تا قهرمان این مبارزه نه به شکل انسان بلکه در هیبت واکسنی درمانی از آمریکا یا اسرائیل به نجات بشریت بیاید.

این خبری است که در آینده‌ای نزدیک رسانه‌های اوانجلیست آن را بر روی خروجی های خود قرار خواهند داد و کشیشان انجیلی آن را دلیلی بر پیروزی نهایی مسیحیت یهودی شده بر اسلام در نبرد آرماگدون معرفی خواهند کرد.

بنابراین مشخص می‌شود که این ویروس قراراست در خدمت ترویج عقاید آخرالزمانی جریانی خاص قرار گیرد و این رابطه مستقیم کرونا ویروس و آرماگدون محسوب می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی