رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۸ ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ

سبک زندگی در غرب وحشی

رهپویان هدایت: همه گیری جهانی ویروس منحوس کرونا، میزانی برای سنجش ایده ها و بروز کردن ویژگی های اصلی سبک های زندگی در مکتب های مختلف و متفاوت بود، روش هایی که امروزه برای انسان خود را دارای برنامه می دانند. همانطور که این روزها در خبرهای داخلی و خارجی می بینیم و می شنویم، غربی ها که خود را اهل فرهنگ و انسان هایی متمایز از دیگران می دانستند به خوبی کنه و حقیقت خود را در این بحران نشان دادند.

این اتفاقات یکماهه اخیر همچون؛ دزدی ماسک از هوا و زمین و دریا، هجوم و دعوا برای خالی کردن فروشگاه ها، صف های طولانی برای خرید اسلحه! دعواهای فراوان خانوادگی و.... تا تحریم ماسک برای ایران! در کشورهای غربی، چیزی نیست جر آنچه سالیان سال برای بزک کردن آن تلاش کرده اند؛ یعنی سبک زندگی غربی و سبک زندگی امریکایی!

در سبک زندگی غربی به این دلیل که تمامی فرصت های انسان برای زندگی و کسب موفقیت! به همین دنیا ختم می شود برای رسیدن به هدف، انجام دادن هر کاری مجاز است و انسان در این نوع از سبک زندگی به شدت به هوا پرستی و منفعت طلبی دعوت می شود.

آنچه در فرهنگ غرب اهمیت دارد هوس‌رانی است و در این شیوه از زندگی انسان برای رسیدن به خواسته های خود مجاز به انجام هر کاری و فداکردن هر شخصی است. حتی در این نوع از سبک زندگی کشتن سایر انسان ها برای رسیدن به اهداف امری طبیعی است چون به شما این نکات شیطانی را تفهیم کرده اند که فقط خودت مهم هستی! انسان اهمیت دارد و لاغیر! و لذا این روزها بیش از صف های کمک به نیازمندان و صف هایی برای فعالیت های خداپسندانه جهادی( مانند آنچه در ایران اسلامی انجام می شود) بیشتر در غرب شاهد شکل گیری صف های خرید اسلحه هستیم.

و اما مسئله دیگری که باز هم نشان دهنده روی حقیقی سبک زندگی غربی است و متاسفانه برخی در این سال ها از آن برای مردمان این سرزمین، یک زندگی ایده آل و بانشاط و آرامش ترسیم کرده بودند، ظهور و بروز خوی غیرانسانی فراوان است.

کشمکش های زن و شوهرها و افراد ( به علت اینکه عملا در غرب نهاد و کانون خانواده، به معنای حقیقی کلمه رو به نابودی است از کلمه خانواده استفاده نشده است) در غرب بیش از قبل خودنمایی می کند. این روزها در سراسر اروپا و مخصوصا امریکا خبرها حاکی از افزایش گسترده برخوردها، دعواها و اختلافات خانوادگی بی رحمی به بزرگترها و سالمندان و... است.

آنان به راحتی از جان سالمندان گذشته اند و حاضر به درمان افراد مسن نیستند، در برخی کشورها سالمندانِ آسایشگاه ها را به حال خود رها کرده اند و یا در امریکا آمار نشان می دهد سالمندان و سیاهپوستان با بی رحمی مواجه می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی