رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۳۱ ۱۳۹۹، ۰۳:۳۴ ب.ظ

تحریف اخبار ویروس کرونا توسط مسیحیان تبشیری


رهپویان هدایت: با نگاهی به نشریات و اخبار منتشر شده توسط سایت های معتبر مسیحیت مانند کریستین تودی ، مشاهده می شود فعالیت های سیاسی جریان تبشیر تاثیرات  دردناک وغیر قابل جبرانی را در جامعه آمریکا از خود به یادگار گذاشته است.

یکی از معضلات مهمی که مردم آمریکا با آن درگیر هستند، سیاست های مداخله جویانه جریان تبشیر در  اطلاع رسانی و خبرگذاری های آمریکا در ایام شیوع ویروس کرونا است.

انتشار اطلاعات نادرست، بسیاری از مسیحیان آمریکایی را در معرض ناامیدی و نگرانی های شدید قرار داده است. موسسه تحقیقاتی پیو، علی رغم اینکه  اخبار منتشر شده در خصوص کرونا از سوی مقامات بهداشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است اما نتایج تحقیقات بدست آمده نشان می دهد مسیحیان اونجلیستی فقط اخبار منتشر شده از سوی کاخ سفید را به عنوان منبع خبری موثق قبول دارند.

در حال حاضر، رسانه های خبری در آمریکا 60 درصد متعلق به مسیحیان انجیلی است و الباقی به سایر گرایشهای مسیحی اختصاص یافته است.طبق نظرسنجی های انجام شده، بسیاری از اونجلیست های سفید پوست بر این باور هستند  فقط اظهارات رئیس جمهور دونالد ترامپ  از اعتماد و اطمینان بیشتری برخوردار است و از نظر آنان خبرهای منتشر شده از سوی کاخ سفید صحت دارد.

 مسیحیان تبشیری، نسبت اخبار منتشر شده توسط سایر خبرگذاری رسمی، شک و تردید داشته و معتقدند که این رسانه های در خصوص خطر ویروس کرونا، اغراق کرده و می خواهند نظم جامعه آمریکایی را بر هم بزنند.

آمارهای بدست آمده نشان می دهد که نگرانی از شیوع بیماری در بین مسیحیان تبشیری که به عنوان محافظه کار سیاسی شناخته می شوند و برنامه های کلیسایی خود را به صورت هفتگی برگزار می کنند کمتر است. که در نهایت اینگونه رفتار های آنان، برگرفته از رویکرد سیاسی آنان است. 

بنابراین رویکرد سیاسی دولت آمریکا نقش مهمی را در مورد ویروس کرونا از خود نشان داد. آنها تمایل دارند دیدگاه مثبت تری نسبت به دولت  ترامپ داشته باشند و در نقطه مقابل دیدگاه منفی نسبت به مخالفین شان دارند

امروز موسسات تحقیقاتی بر این مساله اعتراض می کنند که کرونا ویروس در آمریکا به  خاطر نفوذ جریان تبشیر، به یک مساله سیاسی  تبدیل شده و مردم آمریکا بایستی با از دست دادن جان و سلامتی شان، بهای این موضوع را پرداخت کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی