رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه خرداد ۱۳ ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ

تقابل مسیحیان صهیونیست با مردم آمریکا

 

رهپویان هدایت: با شروع اعتراضات مردمی آمریکا به دلیل سیاست های نژادپرستی و خشونت طلبانه سیاستمداران آمریکایی، شاهد اتفاقات و حوادثی در کشور آمریکا هستیم که نشان دهنده  یک اغتشاش و آشوب سراسری است.

 با نگاهی به اخبار منتشر شده در این خصوص، غارت فروشگاه ها، جلوگیری از تظاهرات مردمی توسط نیروهای نظامی با استفاده از گازهای اشک آور و امثالهم، نشان دهنده نابسامانی جامعه آمریکایی بعد از شیوع ویروس کرونا است.

از مهمترین اتفاقاتی که در این روزها بوقوع پیوست، مساله به آتش کشیدن کلیسای سنت جان در نزدیکی کاخ سفید بود که به عنوان یکی از اماکن عبادی برای اوانجلیست‌های آمریکایی محسوب می شود و اکثر روسای جمهور پیشین در مراسم‌های این کلیسا حاضر شده‌اند.

در این شرایط بحرانی که مردم آمریکا به شدت از عملکرد ضعیف و ناکارآمدی دولت آمریکا، به شدت در مشقت به سر می برند و خواستار یک اقدام موثر و مفید از سوی دولت برای رفع مشکلات شان هستند با بی توجهی و اظهارات جانبدارانه مقامات آمریکایی مواجه شده اند.

یکی از تحرکات جانبدارانه مقامات آمریکا در این اوضاع آشفته، حضور ترامپ در کلیسای سنت جان است. پیش از آغاز سخنرانی در کلیسا، ماموران امنیتی متشکل  از پلیس و گارد ملی با گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی به تجمع کنندگان حمله کردند تا محوطه اطراف کاخ سفید را برای بازدید آقای ترامپ از کلیسای سنت جان آماده کنند.

ترامپ پس از بازدید از کلیسای سنت جان، با در دست داشتن یک کتاب انجیل به همراه سایر شخصیت های دولتی، در مقابل دوربین ایستاد و بدون توجه به علت تجمعات و خواسته اصلی مردم، با عصبانیت این آتش سوزی را شرم آور دانست و به نیروهای نظامی و امنیتی دستور می‌دهد که برای کنترل اوضاع با شدیدترین وجه ممکن برخورد کنند.

 از سوی دیگر عناصر جریان تبشیر مانند فرانکلین گراهام، بدون توجه به خواسته های مردم آمریکا،  اعتراضات مردمی را یک مصیبت خواند و از همه مسیحیان درخواست کرد فقط مشغول دعا باشند.

وی از مسیحیان انجیلی تقاضا کرد برای رهبران و مقامات دولت آمریکا که با این بحران سر و کار دارند دعا کنند وهم اکنون آنان به شدت نیاز به دعا دارند و ما به عنوان مسیحیان آمریکایی مسئولیت داریم که از این سلاح قدرتمند در برابر مصیبت هایی که کشور ما با آن مواجه شده، استفاده کنیم.

بنابراین می توان گفت روسای اردوگاه صلیبی در این نا بسامانی های که مردم آمریکا با آن در حال دست و پنجه نرم کردن هستند فقط به فکر حفظ و بقای دولت فعلی آمریکا هستند. آنان با نفوذ در اتاق فکر و بدنه تصیم گیرندگان  اصلی دولت آمریکا، توانستند درایجاد تقابل دولت با ملت نقشی اساسی مهم را در کارنامه سیاه خود ثبت کنند. آتش سوزی کلیسای سنت جان، نشان دهنده بخشی از واکنش ها و اعتراضات مردم آمریکا به سیاست های اوانجلیست‌ها است که برمیزان این تقابل افزود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی