رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه تیر ۷ ۱۳۹۹، ۰۵:۳۰ ب.ظ

افول باور نکردنی جریان تبشیر

ترامپ، رئیس جمهور امریکا که به گواهی تمامی اسناد یک قرن اخیر از راه دایر کردن مراکز فساد و فحشا توسط پدر بزرگ و پدر و مادرش، به ثروت رسیده و خود نیز اعتراف کرده است که حرامزاده است! حال برای مسیحیان تبشیری تبدیل به برگزیده خداوند شده است!

در مصاحبه ای که خبرنگار سی‌بی‌ان نیوز با ترامپ داشته است از وی می پرسد: «آیا ترامپ برگزیده خداوند است؟»

سئوالی که در گذشته مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباه آن گفته بود: «به عنوان یک مسیحی، به یقین بر این باورم این احتمال وجود دارد که ترامپ در این برهه از سوی خداوند برای کمک به نجات یهودیان از تهدید ایران به زمین فرستاده شده باشد

ترامپ در پاسخ اینگونه ادعا می کند: «من واقعا نمی‌خواستم درباره این موضوع (که تقدیر من حضور در منصب ریاست جمهوری بود)، فکر کنم اما می‌دانید موضوع چیست؟ من امیدوارم که این موضوع صحت داشته باشد بیشترین تلاشم را برای مسیحیان انجیلی انجام می‌دهم البته مسیحیان انجیلی بسیار برای من اهمیت دارند و شما می‌دانید که از حمایت شدید آنها برخوردار هستم

اینکه امروز مسیحیت تبشیری به برگزیدگی ترامپ معتقد می شود و برای موفقیت و سلامت او دعا می کند نتیجه انحطاط و انحراف وسیعی است که کشیشان مسیحیت تبشیری به وجود آوردند.

این می شود که زمانی در مسیحیت، چهره ای معصوم و الهی(حضرت مسیح(ع))، برگزیده خداوند می شود و زمانی حرامزاده ای به نام ترامپ!!!

مسیحیان تبشیری حال با تایید ترامپ هر گونه فساد و هرزگی و لاابلاگری را ترویج می کنند و این نتیجه دور شدن مسیحیت تبشیری از شریعت عیسوی است. مسیحیتی که رسما اعلام می نمایند مسیحیت یک دین نیست بلکه یک باور و نوعی ارتباط است.

این افول مسیحیت است، انحطاط کامل اخلاقی و دوری به تمام معنا از خداوند...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی