رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۳۱ ۱۳۹۹، ۰۳:۵۱ ب.ظ

نواب دروغین امام عصر(عج)


رهپویان هدایت: هریک از فرقه های صوفیه، برای حجیت بخشی به موضوع اطاعت از اقطاب و مشایخ فرقه، به تبعیت از آباء و اجدادشان، خود را تنها نایب امام زمان (عج) معرفی می کنند.

در باورهای انحرافی فرقه نعمت الهیه، به کرات این موضوع در زمان هریک از اقطاب و مشایخ فرقه مطرح شده و هرکدام شان خود را نایب امام عصر معرفی می کنند.

در نهایت هم، مریدان فرقه بی چون و چرا بایستی فرمانبردار اوامر و دستورات آنان باشند. در این مجال چند نمونه از جعلیات ساختگی اقطاب فرقه نعمت الهیه را به ترتیب بیان می کنیم.

 محمد حسن گنابادی با لفب فرقه ای صالح علیشاه، در زمان حیاتش مدعی بود: در بدو غیبت کبری امام دوازدهم، جنید بغدادی از طرف حضرت مأمور شد که در زمان غیبت کبری به نام آن حضرت بیعت بگیرد و جانشین خود را هم تعیین کرده و به او نیز اجازه تعیین جانشینی بدهد و این سلسله اجازه تا زمان ظهور حضرت ادامه خواهد داشت و امروز این اجازه به من رسیده است.

سلطان حسین تابنده فرزند صالح علیشاه هم به تبعیت از پدرش، اینگونه مدعی بود: اجازه در زمان غیبت حضرت حجة بن الحسن (عج) که امام زمان و مرجع دوران و دوازدهمین جانشین پیغمبر آخر زمان است باید مضبوطاً و به وسائط صحیحه به آن حضرت برسد که این امر از طریق ما صورت می گیرد.

در آخر هم نورعلی تابنده نیابت اقطاب فرقه نعمت الهیه را اینگونه به مریدان  بیچاره توجیه و تفهیم می کند: بعد از غیبت حضرت به او (جنید) اجازه دادند برای خود جانشین تعیین کندجانشینان جنید در واقع نماینده امام می باشند.

 اولین قطب در زمان غیبت، شیخ الطائفه جنید بغدادی بود، پس از ایشان سلسله اقطاب مأذون اجازه شان در امر طریقت و درایت با واسطه به امام می رسد.

 با قطبیت علیرضا جذبی در حال حاضر ، منتظر اظهارات ایشان در این خصوص هم خواهیم بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی